NEDEN SEÇİM OLMALI?
Canlılar varlıklarını devam ettirebilmek için yerler. Hayvanlar buldukça yerler. Ağaçlar, yağan yağmur ve güneş ile  ihtiyac duydukları mineral ve katkılarını alırlar.. İnsanoğlu da yeme işlemini bir plan dahilinde yapabilen tek canlıdır..
Yeme planı kişisel dünyasından ayrılıp, organize bir plana dönüştüğünde yasallık sınırı diğer insanların müdahele hakkına yol açar..Elektirik dağıtım şirketlerinin ciroları artsın "saat uygulamasıcingözlüğü" yemek katsayısını arttırır..Hastane  Köprü ve yol geçiş ücretlerinin duyunu umumiye şekli ile  dövize bağlanıp eksiğin hazine tarafından tamamlanması hakça paylaşıma darbedir..%100geçen enflasyona ragmen, devlet organına %36 enflasyon açıklatıp ücret ve maaş zammına bunu baz almak ekmeğime konsorsıyumların el atmasıdır..
Eğer bir Eşkiya gelip  ekmeğimi elimdren alırsa , onu öldürürüm. "Meşru müdafa"yasallık sınırı olarak kanunda öngörülmüştür.. Orantılı güç kullanımı, tehdit tehlike yakınlığı, seceneksızlık gibi bir kısım şartları vardır.
Eşkıyalık yapmadan, ekmeğimi küçültülürse, biraz daha çalışırım, öğün sayımı düşürürüm.,ek iş yaparım.. Ama hala ekmeğim küçülmeye devam ederken beni yönetenler 40 tabak ta 40 çeşit yemeği, 40 şekilde yiyip artıkları bile 40 aileye yem oluyorsa" 1 dakka" derim...Allah kelamı ile hareket eden kardeşlerim 
Siz kimsiniz? Dye bir sorarım.. Sen de bir allah kulusun ben de bir allah kuluyum.. Allah seni tok tutup, beni aç bırakıyorsa bu hesapta bir yanlışlık var... Allah ikimizi de yarattıysa niye seni tok tutsun beni aç bıraksı n? Paylaşımda haksızlık bana akan kanalların bilinçli ve öngörülü şekilde kapatılırken yukarı doğru teke düşen pompalı kanal, hakça ve adilce paylaşımınönüne geçmiş demektir..Yanlış Taltif takdir ve yönetim imtiyazları beni çökertmiş d emektir..
Her yemekten sonra ortaya bir şişkinlik çıkar.. ELma ye soda iç ya da yürü gaz sıkışmasını ortadan kaldır..
Anayasa ya göre cumhurbalkanı en fazla iki kez seçilir. Bu sayıma erken seçim dahil değildir.. Yani biraz daha iyi yaşam için diyorsan diyet programına uyacaksın ve erken seçim iyeceksin..
Bu kadar gaz kadı da olsa abdestibozar. Şişkinlik almak istiyorsan soda ve egzersiz yapacaksın yani seçim.. Ha bunları yapmadan seçimi de bekleyebilirsin ama şu an bile Balıkesir de 1 vekil çıkarma htimalini sıfıra cekmiş olursun..
Meclis, senin parti gibi çok parti gördü. İktidar olup da %1 le Kıbrıs Fatihi Karaoğlan'a bile otur yerine dedi..Bu millet "kan kusar. Kızılcık şerbeti içtim" der. Ve tokadı vurur.. Ama o bir tokat Bütün hesapları eşitler...
UNUTMA NFK Ne dedi?
Allah'ın on pulunu bekleye dursun on kul
Bir kişiye tam dokuz, dokuz kişiye bir pul
Kurt yapmaz bu taksimi, kuzulara şah olsa
Yaşasın kefenimin kefili kara borsa

Torun .
( Neden Seçim Olmalı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 12.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.