EMANETE ÇOCUK BIRAKILMAZ 
Yurtta bir Tıbbiyeli intihar etti..
Yurtta bir bilgisayar mühendiliği öğrencisinin başı kesildi..
Her iki çocuğun babasıda isyansız başlarına gelene cekecek şekilde kaderdir şeklinde   beyanda bulundu..
Her iki çocukda gelecek vaad ediyordu..
Biribir Yayma diye. Bir. Dernek kurup sayısı 180 ne ulaşan Yurdu varsa o artık dernek değil bir HOLDİNG tir..
Sadece istanbul da 40 civarı dev binalar en asgari sinden 10 milyon dolar ortalama gayrımenkul başına değeri dev holdıngin hiltondan bile fazla otelleşmesi ondan daha çok ekmek alması, daha çok kabzımalla çalışması ve yönetcilerinin1. Sınıf devlet memurundan daha cok maaş alarak yol'lanması sonucunu doğurur.
Devletin yapması gereken  faaliyetleri, örgütlere bırakırsanız orantısız büyümelerine de  yol açarsınız.. Aynı alanda faaliyet göstermek isteyen müteşebisleri BATIRIR sınız. Bİrisi bağışlarla yürürken diğeri kara göre hareket ederken tabi ki batması kaçınılmaz sondur..
Allah rızası için yapılan her hareket kabul duaı ile tçlnır.. Ama llah rızası deyip entegre ticari ve siyasi faaliyet sadece gizli mmellerin çrtülenmesidir.. Bu kdar aç işsiz insan varken hedef kitle neden genç dimağlardır?Yemek gıda organizasyonları yapın.. Cami cemaatlerinin korunması ile bütçeden imam ve müezzin giderlerini n kalkmasına vesile olun..İmamsız gitme riski olan yaşlışarı ziyaret edn onşara yönlendirme yapın.. Bir derneğin bir yurdu olabilir Ama 200 e yakın yurdu varsa 1 dakka kardaşım derler..

Torun
( Emanete Çocuk Bırakılmaz başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.