…/İhram giysisi aka bürünmüş

Gelinlikte öyle!


“Aklanmış bir ruhla çıkacaksın meydana yavrum… Tövbe ettikçe lisan cennet insanı gibi gölgesi saracak kalbini!”


…/Aydınlanır insan akla

Nurlanır gibi!


“Ancak ölmeden ölmek gerek. Tenden çıkmak olmalı erek… Bu şekilde yaşamayı istemelisin severek!”


…/Sövme,

Övme!


“Seninle benim aramda duvar arama, duvar örme… Olmayan bir şeyi görme!  Aramızda olsa olsa aydınlık olur, bunu unutma!”


…/Doğmaktır ak

İçinde kalmaya bak!


“Bütünün içinden ayrılma… Korkma! Beyazın içinde kaybolmazsın… Asıl karınlığın dehşetinden kork!”


…/Ak sakallı önderindir

Sofrandan eksik etme!


“Şu asırda, nerede bulacağım deme… Hala kirlenmemiş vardır birileri, bak çevrene! Marsa kadar gerek yok gitmene!”


…/Aktır kalbi saran halka

Yoksa insan olamazsın!


“İnsanda, özgürlükte yaşar apak ayetlerin içinde… Bir ömrü boşuna harcama, düş içine kurt gibi … Ye, iç, eğlen ve gez evrende, illaki tefekkürle!”


…/Ak ol

Soldurmasın kabire giden yol!


Saffet Kuramaz

( Alnım Aktır Çok Şükür başlıklı yazı safdeha tarafından 24.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.