Vefâ notu zayıf olanların sefâ derecesi tek dünyalıktır. (2021)


 

Yürümek hicretin komşusudur. (2021)


 

Bülbülün aşkı gül tomurcukken zirve yapar. Gül açtığı an bülbülün yüreği solar. (2021)


 

Aşk’ı beş kuruşa Şeytan’a satanlar ömür mayasıyla Cehennem çalanlardır. (2021)


 

Duâ secdenin mi’râcıdır. (2021)


 

Bir kelime , şiir treninin vagonlarından biri olursa laf kalabalığında öldürülen bir sözcük olmaktan kurtulur. (2021)


 

Anladım ki ahde vefâ göstermek  sâdece Şeytan’da kalmış , canla  başla görevine devam ediyor. (2021)


 

Merhamet annelerin dudağından dökülen ninnidir.(2022)


 

Gecenin rengini solduran âşık seherde sevgilisine kavuşamaz.(2022)


 

Kanını emmeyin sevdiğinizin bırakın o da rahatça sevebilsin .(2022)



 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-54 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 31.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.