Kafamı çok bozmaya başladı bu ineklik eden sinekler. Ortada senelerdir bir laf dolaşıyor ''Sinek Kaydı Sinek Kaydı.'' Hani arkadaş nerede bu kayan sinekler, bunlar kayıyor, hepiniz görüyorsunuz da bir ben mi göremiyorum bu zibidileri? Sinekler arasında Kış Olimpiyatları yapılıyor da bir ben mi Fransız kaldım bu konuya?


Ben daha hayatımda bir kere bile Palandökene ya da Uludağ'a veya Sarıkamış'a gidip kaymış değilim, ne iş sinekler, siz durmadan kayıyor muşsunuz. Allah bilir sinekler arası kayak yarışmaları bile yapıyorsunuzdur, hem de benim haberim maberim olmadan. Yapmayın oğlum, yapmayın yavrum kaymayın, bak bir yerinizi merinizi kırarsınız sonra da yatarsınız günlerce, zaten bir şeltoksluk canınız var.


Siz sanki beni kandırıyor gibisiniz sinekler, hatta gibisi fazla siz beni resmen kandırdınız, kandırmaya da devam ediyorsunuz. Oğlum siz zaten kışın yaşamıyorsunuz ki hepiniz mortingen, nasıl olacak o kayma işi... Ha anladım, anladımmmm! O kayma kelimesini mecazi anlamda kullanıyorsunuz siz o zaman, başka şekilde yapıyorsunuz siz kaymayıııııı, nasıl da anlamadım yahu!


Zaman zaman öyle, zaman zamanda senin dediğin gibi kayarız ve de kayıyoruz, dediğinizi duyar gibiyim... İyi de dikkat edin be her ikisinde de sinek vatandaşlar. Yok ya, daha size vatandaşlık vermediler mi? Vermesinler ne yapalım. Bizde de vatandaş gibi görünüp, vatana hainlik, alçaklık yapan bir dolu insan kılıklı sinek var, sizin gibi kolay ölmüyorlar hem de...


Düz yerlerde rahat kayıyorsunuz tabi... Şimdi size bir tüyo vereyim de orada kayın bakalım. Siz tatlıyı seversiniz, şöyle masaya dökülmüş bir balın ya da reçelin üstünde kaysanız ne tatlı olur. ''Sussuuuun! Kandırdım inekleri, bal da reçel de hiç sinek kayar mı yapışır kalır, babayı yediler şimdi eğer dediklerimi yaparlarsa sussuuuun sakın çaktırmayın.''


Yok arkadaş yok, eninde sonunda bana bunu da yaptırdılar. Sinekler kaymasın diye üç beş aydır sakal bıraktım. Sinekler ineklik yapamıyorlar artık bana. Ha sivriler yakaladılar mı yine sokuyorlar gece gece, ama o da eskide kaldı, sonbaharın son ayına girdik ki aslında şimdi de bu soğuk havalar onlara kaydı. Hadi canım hadi naşşşşş! Sağdan yürüyün cüzdan bulursunuz, diyeceğim ama, cüzdan ile ne işi olur bu sinek oğlu sinek, vicdansızlarının...

( Bu Sinekler Kayıyor Da Bir Ben Mi Göremiyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.