Nami Hesabinda Kalmissa Eger Insan
Sorunlar dertler kaygilar, bütün kusku celiski endise ve korkulariyla kaynagindan kökenlenen yerinde sebeplerle cözülüp saglihga sihhate ve huzura kavuturulmadigi sürece, baglayan kördügmlerde olani katlayip katmerlendiren kaderi kederi ve acziyeti hic degismez eskisinin aynisini tanidik bildik tertipte  düzende hersey ve herkes adina artirir cogaltir.
 
Hak hukuk paylasma onur itibar ilgi duygu düsüncesiyle beraber, sorumluluk akil fikir vicdan haysiyet ve hassasiyetini terazileyip dengeleyen emege cabaya ve gayrete hor kör küskün kurak kalarak gecmis tüm zamanlarin deger kazanimlarini israfla ihanetle istismarla ve ihmallerle kopup uzaklasan hazir kaliplarin kkullnisli endüstri denegi durumuna kul köle olan KARGOLU KARGOSUZ teslimat, günden güne biriktirdigi kokusmus yozlasmis ve topragin can damarina, dünyanin damina, hayatin temeline suyuna evine yoluna duvarina her türlü kirliligi pisleyip kacan kaypaklik kabizlik  ve kaytarmalarla biriktirdigi yere ve güne tikanir yarinini coktan harcar yikar yagmalar ve tüketir insan.
 
Sürükleyip götürdügü esaret enkazinda heryerde ve her zaman sucu sabikasi degismez karakter ve kör dügümlerde sabit kendisiyle karsilasacak olan bu kazzikli kizakli zikzak, saplantisinin kulu kölesi olmaya herkesin kendi cikar önceligini ve menfaat düskünlügünü önceleyen noktasindan halkalnip zincirlendigi ve kisiyi insanliktan azad edip cikaran yaratiklasma hücreleriyle kapis kapis tüketmeye alistirildigi MAGAZIN FURYASI kundaginda dogup; topraktan tanidigi herseyden  sogumus uzaklasmis yabancilasmanin dengini tanimadigi herkesle EKRAN TAPINAGINDA hir gür kavga kin kahir küfür lanet acimasizlik sevgisizlik darlik yokluk sefillik cahillik rezillik kepazelik karaktersizligine ve onursuzluguna yedirip doyurup besleyen cark ve carmiha dönüsüp takas olur toplum ve insan.
 
Cünkü vardigi yerde degil, terkedip göctügü yerdedir tümden gelip tüme giden esasli ve aslolan care ve cözüm. Varilan yer tanisi tespiti tahlili sicili sabikasi belli polisiye vakanin yargica savciya mahkeme kuran köklü cözümlerle uzaktan yakindan ilgisi alakasi bulunmayan olusmus suca cezai islemli  nihayi noktadir. Cözümse duvara dama hayat bagina ve yasamin can damarina afyon molozunu yagma ve talan pisligini döküp kacanlar sebebini kökünde kaynaginda ilgili bilgili sorumu vicdanli akil fikir irade cesaret  yetki emek caba gayretlerle sorgulayip cözümün caresini ve cikis yollarini arayip bulmayi onur itibar haysiyet ve mutluluk paydasinda dengeleyip esitleyen duygunun düsüncenin sanatin  ve siyasetin isi gücüdür.
 
Tabi suncacik dirhem kadar bile olsa, yozlastigi magazin afyon tabutunda ölecegi kullanim süresinin bitisini bekler gibi degil de, dünyasina dogdugu degerde insanligindan eser kalmissa kisi namina ve hesabina.
 
Seyfi Karaca……….Kasim / 22

( Nami Hesabinda Kalmissa Eger Insan başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 16.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.