Gününün yarısından fazlasını ya uyumakla ya gezmekle geçiren, çalışmaktan pek hoşlanmayan,hep şans oyunlarını oynayan, sağa sola nedensiz küfürler savuran, kimseye yardım  etmeyi  sevmeyen ancak  edilen yardımları da geri çevirmeyen,ailesi ve arkadaşlarıyla hep sorun yaşayan,savurgan,geveze birisiydi o, biranda değişiverdi.

Bildiğim kadarıyla dindar da değildi,ne olmuştu buna,başına taş mı düşmüştü, rüyasından mı korkmuştu, yoksa ölüp de dirilmiş miydi?

"Doğru yolu sonunda buldu."diyerek  hepimiz sevindik ama önce rol yapıyor  olduğunu  düşünerek  inanmadık.Kimsenin imanını sorgulamak ne haddimize,hem bize ne?

Besmele çekmeden işe başlamıyor ve eskisinden daha azimli çalışıyor,daha  az konuşuyor,vakit namazlarını kaçırmıyor,kişisel temizliğine daha fazla özen gösteriyor ve Kelime-i şehadeti dilinden düşürmüyor.

Körle yatan şaşı kalkarmış,bu güzel ahlakını hepimize bulaştırdı elhamdülillah.

"Dil ne  söylerse kalp ona bağlanır."demişti bir sohbet esnasında ve hepimizi çok etkilemişti.

Hakikaten öyle,denemesi bedava...
( Dindar başlıklı yazı berberce tarafından 5.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.