Her iş yerinin özürlü kadrosu vardır ve yasal olarak zorunludur,bu kişiler genelde çay,ofis,temizlik  gibi işlerde  çalışırlar  ve bazı kusurları  görmezden gelinir.

Levent   de bu arkadaşlarımızdan birisi ancak  kurnaz,hesabı kitabı sağlam ve de  akıllı.

Yağmurlu havalarda işe gelmez,iş yerinin lojmanında kalır,nedenini sorduğumuzda şöyle der:
"Hastalanırsam bana kim bakacak?"

Harbiden doğru,gurbet elinde kim kime bakıyor,kişinin en iyi doktoru kendisi değil midir?

Bir ay boyunca kantinden alış veriş  yapar borcunu ödemeye geldi mi inadı tutar,nasıl mı,onun takıntısı vardı  üç yüz liraya,kantinci :
-Senin borç bu ay dört yüz lira,aldıklarının listesi  işte  elimde,deyince kavgaya  tutuşuverirdi:
-Ben o kadar alış veriş yapmadım,sen beni kazıklamaya mı çalışıyorsun?

Bisiklet almıştı ve bisiklet beş yüz liraydı o  zamanlar,satıcıyla başladılar kavgaya:
-Beş yüz lira.
-Üç yüz lira.
-Kardeşim zaten ben dört yüz elli liraya alıyorum ve elli lira karım var,sen benimle dalga mı geçiyorsun,burasının kirası var,elektriği var,suyu var...
-Yalan söyleme,üç yüz liradan bir kuruş fazla vermem.

Dedim ya takıntılıydı Levent şimdilerde hangi şehirde,evlendi mi,boşandı mı bilmiyorum;dilerim üç yüz sayısı onun başını belaya sokmamıştır.
( Levent başlıklı yazı berberce tarafından 29.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.