VAY  DÜNYA  VAY !

Ahmet AYAZ

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 31 Ocak 2023

………………………………………….

 

        Vay Dünya  vay!  Hayatta ağrılı sızılı yaşamakta varmış. Bundan bir yıl öncesine kadar çıkacağım kaç kat olursa olsun, asansör beklemezdim. Sağ  dizimde kireçlenme çıktı, göz kanallarım tıkanmış gözlerim sulanıyor. Yüksek  tansiyondan dolayı  4 defa ameliyat masasından geri döndüm. Buda yetmiyormuş gibi gripin şiddetinden tam 10 gün evde hasta yattım. Tansiyon hapıma ek tablet yazdılar, 5. olarak da ameliyat masasını denemeye hazırlanırken, Göz  Doktoru Tekin Aydın Beye, Doktor Ersin Aslan Araştırma ve Uygulama Hastanesinin tüm çalışanlarına  teşekkür etmeyi unutmamalıyım. Çünkü bana aileden birisiymişim gibi davrandılar. Hangi bölüme  gittimse. sağ olsunlar.

        Ne demiş Cahit Sıtkı Tarancı?

 “Geç anladım taşın sert olduğunu.

Su insanı boğar, ateş yakarmış.

Her günün bir dert olduğunu,

İnsan bu yaşa gelince  anlarmış “

Diyor, 35 Yaş isimli şiirinde şair.

Nüfus kaydına göre 76 yaşındayım,

 hayatın olumsuzluklarını bu yaşıma  gelince anladım.        

         Saygı değer okurlarım, ben zaten defoluydum. Çocukluk arkadaşlarım bilirler. Askeri okulu gözden kaybettiğimi.  Buna şükür diyordum ama, memur olmadan önce,  en ağır inşaat ve tarım işlerinde çalıştığımı söyleyebilirim. 2022 yılına kadar hiç bir yerimde ağrı sızı yoktu. Çelik gibi olduğuma emindim. Bizim kuşaktan arkadaşımız, Ressam Mehmet Ali Diyarbakırlıoğlu’nun dediği gibi. Diyarbakırlıoğlu ağabeyine “Ey Abi! Ağrılı sızılı yaşamaya da alışmak lazım” demiş ama, Ağrılı sızılı yaşamak da çok zor. Ancak burada Allah beterinden saklasın demek zorunda kalıyoruz. Evet, Allah beterinden saklasın. Fakat kim ne derse desin, bir gün, bu ağrılı sızılı yaşamda bitecek. Yazacaklar belki de, sanatsever dostlarım.  Ya bir gazete  köşesine, ya da internet sayfasına. Belki de haber yapacak öldüğümü.  Gaziantep Güneş Gazetesine Mikail Cem Tanrısever, manevi kızım Meral Ay  ve eşi değerli başkanımız İbrahim Ay. . Aşağıdaki küçük şiirimi.
 

BEN  ÖLADÜĞÜM  ZAMAN 

 

Bilenler bir gün diyecekler

Bir Ahmet Ayaz vardı

Gülücüklere gül atardı.

Kurşun sıkardı

Karanlık kapılar ardındaki

 kirli düşlere.

Ömrü bitti

Çabaları boşa gitti.

Ahmet AYAZ

Hayatı-Eserleri- Edebi Şahsiyeti

Sayfa :313

 

Saygı değer okurlarım, bu günlük bu kadar.  Hoşça ve dostça kalınız. Dahası vay dünya vay!

 

( Vay Dünya Vay başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 30.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.