Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 5

Dipsiz derinlikleri bilinmeyen korku karanlik kaygi endise dert bela yüküyle acizlik zavallilik caresizlik kusatmasi ablukasinda can cekisen ucurumlara yuvarlanirken ; veya bogustugu bunalim- gerilimlerin kendi kendini hapseden gardiyanlik gözetiminde kokusmusluk cürümüslük delirmeleri kovamamaktan baska hayati anlamlandiran meraki döngüsü dolasimi ve mesgulüyeti olmayan yitikte kayipta süreklü kan can deger kiymet birikim deneyim akil fikir vicdan kaybederek kovaladigi bagimliliklarin kimliksiz künyesiz sicili bozuk kendine yabancilastiran yalnizlik kütügünü sürükler ve sürünür insan.

Istanbul mesela, herhangi bir agir veya hafif tonajli hava aracinda mercek altina aldigi bosluga dogru  tasidigi türbülansla birlikte gökyüzünden dolanarak inerken, insanin gördügü sey maviligi mos mor olmus su kiyisinda ucsuz bucaksiz uzanip giden cirkin yapilasmanin bütün yesil örtüyü ve tari dokuyu söküp kaziyarak yerine birbirinin aynisindan benzer cirkin yapilasmanin ucaklarin kanatlarini siyirip kil payi mesafesinde yerden göge fiskiran  hortlak yapilasma cukuru ve cölüdür.

Ve her gelen giden MAFYALASMALARIN kendi basina devlet olup yüksek kazancli rakipsiz sorgusuz sualsiz cikar ve ganimet önceligini herseyden daha önemli öncelikli ve üstün tutan yagma yikim rant cevrim carkiyla carpik -kacak kent molozlasmasina kurban giden burada, artik geri dönüsü olmayan her sekil  iyilestirip sagiltma cabalari, herkesin kendince uyar ayar dengesinden alisilmis kaniksanmis kurulu haydut haramilik hükümranligina yikilip yagmalananlardan yeni pay kotarmanin derdi davasi disinda hic bir ilerisi ötesi getirisi gayesi amaci niyeti ve maksadi yoktur.

 

Istanbul Pilot Projesinde köyleri kasabalari ÖLÜ YATIRIM hücrelerinde toplayip yigarak; hayatin her yerinde kol gezen haksiz hukuksuzlugun gericiligi yozlasmayi korkuyu karanligi kiskirtip kamcilayarak zorbalik adaletsizligi ve gelir dagilimi esitsizligi ekseninde yoksullugu sefaleti acizligi cehaleti  ilgisiz bilgisiz sorumsuz ve sorgulamasiz kullanmadan atmayi özendiren tüketim bagimliliginin kendine göre uyumlu itaatli kisiliksiz kimliksiz toplum yapisi ve tipi labaratuuarlayarak,Magazin Kültürü`nün her gün artirarak güncelledigi rezillik, kepazelik, asagilik, düsüklük salginlarini aktarip asilayan fitneye fesada acligini yoksullugunu issizligini bastirip unutturan dirliksiz gecimsizlik cöplügünde ne varsa din iman yol yöntem hüner aliskanlik kimlik karakter algi irade ve kültür kodlamasi olarak bütün ülke genelinde tiklim tiklim örneginden özenen  yiginlasmis kalabaliklara afyonlanip narkozlanmakta.

 

BU yüzden Türban Takke soyutlamasi ve bicimselligine dayali Yeni Osmanlicilik markasiyla Türkiye Cumhuriyeti varlik birlik birikim kazanimlarini yagmalayuip yikmakla görevlendirilmis projelerin en seckin yatkin uygun münasip profilleri, cöküp cullandiklari MAFYATIK YAPILASMA düzenegi yoluyla köyleri kasabalari topragindan sicilinden bilgisinden becerisinden aklindan fikrinden duyarliligindan sorumlulugundan  ilminden dilinden saygisindan sevgisinden toplumundan idradesinden kimliginden ve inancindan yipratip yozlastirarak; bir daha geri dönüsü olmayan Patron Tanrilarinin egip büktügü ALGI YÖNETiMLILIGINE kosulsuz itaatliligi sürünen ve sürüklenen; durmaksizin ihtiyac cogaltici PIYASA kulu kölesi olmaya bütün varligini gücünü enerjisini yoklugunu sefaletini ÖLDÜREREK yetisemedigi süs sekil bicim ve gösterislerin asiri tüketim bagimliligiyla hergün yapilandirildigi carmihta toplu intihar ve cinnetleri yasayan; sürekli daha büyük ölcekli  hirs heyecan korku bela yaris merak uyandiran MEDYA MARKETCILIGi rafinda siddete bencillige yolsuzluga bunalima gerilime kepazelige rezillige nefrete kiriminalize olmus fitne fesatligi kacip kovalayarak; hickimsenin bir baskasiyla samimi gercekci saygin inandirici güvenli iletisim kuramadigi ve kurmaya insanligi yetmedigi; yolsuzluk hirsizlik ahlaksizlik haydutluk haramilik yalan dolan dümen dalavereleri yaygin yerlesik hale getirirken hic kimsenin kilinin kipirdamadigi; Bakasi borsasi holdingi mafyasi tefecisi vurguncusu tecavüzcüsü Pekaka kiralik katilligi kortejinde Fethulmetal Bop koalisyon cikar ortaklari cevrim carkiyla Türban Takke sekilselligini herseyin bedeline koyan ve din imam bilip belleyen….

 

Saray villa hükümranligina binaen tüm toplum devletsiz kuralsiz ilkesiz kanunsuz hükümsüz  sorgusuz sualsiz kendince ucurumlarina yuvarlanip giderek cikar önceligine sapmis kanmis inanmis alismis kaksamis ve kabullenmis yagma yikimlar külliyatina kendini kurgulayan projelere göre kurdugu bütün ic ve dis Mafyatik düzen Basi Bozuklugunun katlayarak büyüten sebebi Mülteci DEPOSU olmayi da ulayip ekleyerek, israfta sinir tanimayan; mühürlü mühürsüz kimliklerin ve vatandaslik haklarinin da paraya tahvil edilerek varolan RANT ihalesine -nerden buldun filan sormadan sürekli af yasasiyla soyan sömüren yagma yikimlar mafyaciligini yasal ve kurumsal hale getiren- kamyonlarca cöp artigi  yüklenip dökülmekte carpik ve kacak kentlesme cöl ve cukuruna hergün…

 

 

Sonra somut gercekliklerde kann kusarak cile cekerek aci bagimlisi yozlasmalarla güttügü kaygi endise dert sorunlar iltihap ve irinlerini birbirlerine bosaltip kanayarak, delirmis cildirmis bagimli güdümlü piyasa tapinaginin kulu kölesi cinnet sarmalinda barajlarin derinlik seviyesi kiyamet alarmi vermekte, topraklar agaclar bitkiler hayvanlar bugdaylar portakallar dereler baglar kuyular sarniclar bahceler musluklar ve cesmeler insaniyla birlikte KARIN YAGMURUN KEYFINI TADINI CIKARAMADAN ölüp ölüp yasadigi cinnetin morgunda her sekil insanlik disiligi kiskirtip kovalasmayi dayatip zorlayan kimliksiz kültürsüz haritasiz mahkumiyete kiran kirana  can verme telasi ve gayreti güdülmekte.

 

Seyfi Karaca……Ocak / 23

( Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 5 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 31.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.