Genç kızlıktan çıkıp anne olmayı bana sen tatdırdın, kucağımı ,kalbimi ,hayatımı,geleceğimi sen doldurdun…Yavrum oldun, çocuğum, bebeğim, adamım, arkadaşım, sevgilim, geleceğim, ümidim oldun…Karnıma düştüğünde senin var oluşunu milim milim büyümeni bir dergiden takip ettim..Bu çok güzel bir heyecandı biliyor musun ? insanın içinde bir varlığın büyümesi sonra ilk defa kımıldaması, onun haraketleri, doğacağı günü sabırsızlıkla beklemek çok güzel şeylerdi…
Sonra bir gün geldi anlatılması imkansız acılar içinde kıvranırken seni kucağıma alacağımın verdiği mutluluk o acıları bana unutturdu..ameliyattan çıkıp ayıldığımda kıpkırmızı suratıyla sarı saçlarıyla çirkin bi çocuk gördüm..Ozaman şimdi çok utandığım ahhh ben bu çirkin çocuk içinmi çektim bu acıları demiştim…
Oysa şimdi yüzüne bakmaya kıyamadığım , yakışıklı, güzel, iyi kalpli dört dörtlük bir evlat oldun….Sen her şeyiyle övündüğüm bir evladım var…o benim dünyam…
Annesinin sesinden bile ne durumda olduğunu anlayan,onun çektiklerinin bilincinde olan, her zaman yanında olan ve olacağına inandığım canparem var..bir anne bundan başka ne ister..
İyiki doğdun bir tanem,iyi ki varsın, iyiki yaşantıma renk kattın..seni çoooookkk seviyorum tek aşkımsın benim..Allahım her şeyi gönlüne göre versin..sağlıklı uzun ömürler versin, her şey gönlünce olsun sevgilim……

NİCE YILLARA….SENİ ÇOK SEVİYORUM BUNU HİÇ UNUTMA BİRTANEM…

NOT:İlk göz ağrıma doğum gününün ilk saatlerinde yazdığım not...
( Sevgilim, İlk Göz Ağrım ,herşeyim başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 13.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.