Bilemiyorum bana katılacakmısınız ama bence güzel gülüş Allah 'tan bir hediye ve özel insanlara sadece, ama gerçek güzel gülüş çok nadir bu dünyada ,hem de sahibine o kadar çok yakışıyor ki,zannedersiniz ki o güldüğü zaman bahar gelir dünyaya,emin olun güzel gülüş her şeyi yapabilir,tatlı dilin yüze yansımış halidir,yılanı deliğe bidaha sokmaz bile.
Güzel gülüş sadece yüzde vücut bulur kendine sanmayın ,o sahibinin heryerindedir,evet öncelikle yüzündedir ama ellerindedir de ,dillerindedir de ve bütünleşir sahibinin ruhuylada .İşte bu yüzden o herşeyi yapabilir ,çünkü vücut ruhla buluşup güldüğü zaman gerçekten muhteşem bir sonuç çıkar ortaya.İsterseniz test edebilirsiniz,çıkın dışarı ,şöyle çevrenize bir bakın ,çok kolay göreceksiniz onları .
Güzel gülüş bir ayrıcalıktır,ona sahip olanlar ,onun değerini bilmelidirler,sahip çıkamalıdırlar ,bakın aynaya eğer o sizdeyse sakın bırakmayın ,çünkü onu kaybederseniz, ruhunuzda onunla birlikte kaybolur.Sanırım hiçkimse ruhsuz bir bedene sahip olmak istemez ,en azında bu dünyada....
HERKESE GÜZEL GÜLÜŞLÜ BİR DÜNYA DİLEĞİYLE .....
( Güzel Gülüş başlıklı yazı dÖNENCe tarafından 13.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.