HANGİSİ İNSANLIK

Ablam ile, geçenlerde (11 nisan da),(Urfa'nın Kurtuluş Günü'nde) birkaç iş arkadaşıyla beraber Batmana (Bir firmacının defalarca bizi konuk etmek istediği yere) nihayetinde o gün gitmeye karar verdik. Hazırlıklar tamamdı ve benim de ÖSS stresinden kurtulmam için bana iyi gelecekti. Benim giyinmeme kafayı takmıştı:

" Azıcık insan ol da insan gibi giyin Esat, görenler insanlıktan çıkmış dağ keçisi olmuş demesinler, unutma ki, insan giyimiyle karşılanır, sözleriyle uğurlanır. İnsanlığın sembolü budur" dedi ablam...

Dediğini yaptım.Yapmaya çalıştım ve kendimizi yola attık ve arkadaşlarla beraber... Daha yolun başında iki kaza gördük. Kamyon devrilmiş, araba yuvarlanmıştı boşluğa...Biraz korku ve stres yaşadık ve akşama kadar kendimizi anca Batman da bulduk. Ablam, firma sahibine hediye aldı. Güzel bir gömlek hediyesi...Firma sahibini aradı...

"Beyefendi, biz şu an Batman'dayız ve Koç Otel'in karşısındayız." dedi. Adam ise "Hay Allah ben Urfa'dayım ve gelmem 4 5 saati alır. "dedi. Ablam "Herhalde iki üç saate kadar gelirsiniz.` dedi. Adam "Yok ya işim uzun sürer siz beni beklemeyin." dedi.

Ablam, resmen eli ayağına dolandığı hissine kapıldı ve kendisine dedim ki;` Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yoktu, nice elbiseler gördüm içinde insan yoktu..." Ablama "Hangisi insanlık" deyince bana hak vererek benden özür diledi...

Not: Değerli büyüklerim, insanların elbiselerine bakarak onu yüceltmek, sadece nefsi bir duygudur, Ama insanlığın erdemi asla şeytanın çıkarları içerisinde bulunamaz. Güzel giyinmek elbette çok güzeldir ancak giyiminde bir anlamı vardır... Sevgilerimle...
( Hangisi İnsanlık başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 4.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.