GURUR

 

 

Gurur; İnsanın hayatı boyu  yaşamı süresince sahip çıkması   gereken en  önemli  değerlerden  biridir .Gurur her konuda olur.

Peki ya  Aşk’ta  Sevi’de   

Gurur?

 

Bir insanı seviyorsan  Seviyorum  demenin  gururu olmaz..

                

                    Diyelim ki  çok  kırıldınız kızdınız  ,  gücendiniz , çok öfkelisiniz , çok incindiniz  her  ne olur  ise  olsun  bunu gurur meselesi yaptınız  ki.Aşk ta gurur olmaz.. Yüreğini açtı  yeter dargınlık  küslük dedi,Yüreğinin götürdüğü yere gitti gurur olmaz diyecek kadar asil davrandı . Baktı   karşı tarafta  tık              yok  infaz kolayına geldi  ve  size cevap vermiyor .

                   

                     O zaman  bir kere  söyleyin  bir dehada ısrar etmeyin   ısrara  devam  gurursuzluktur.

 

Gel barışalım  konuşalım dediniz  salya sümük  ağlayarak  değil tabi. Kendinize  saygınızla  omuzlarınız dik  yaptığınız  iş te o zaman  siz  gurursuz olmaz aksine  karşı tarafın  gözünde  ve kendi  insanlığında   daha da büyürsünüz .

 

                      Bir söz vardır . Dünyayı en iyi bilenler kimlerdir ? Sarhoşlar demiş bir bilen.  Niye ki demişler . Onlar kendi dünyalarında  gezerler  demiş bilen.

 

                       Ve bırakalım küs olanı  kendi haline . O  dünyayı  en  iyi  bilen  sansın  kendini . Bir yaşasın o  sarhoşluğunu…

 

                         Günler  geç tikçe  o  gülüşünüzü  sohbetinizi  sarılmanızı   sesinizi   sıcaklığınızı ,  onu o  kadar  özel   his  ettiren  tek insan olduğunuzu  o sarhoşluktan   ayıldığında  anlayacaktır . öfke  baldan tatlıdır  diye boş yere  dememişler  çünkü..

 

                        Her aşkın  kendine özgü  doğruları vardır .

Unutmamak lazım  siz sizsiniz  sizden  başka bir  siz  yok . Kendinizi  hiçbir zaman  kimseyi mutlu etmek  adına değiştirmeyin, kişinin yanlışı  sizin  doğrunuz  olabilir . sevgiliniz veya eşiniz  öyle istiyor diye  özünüzün dışına  çıkmaya   çalışırsanız  o  vakit  gurur  devreye  girer.

 

                         Karşınızdakini  olduğu  gibi  kabul  edin , siz  onu  “O”  olduğu  için  sevdiniz  oda  sizi   siz olduğunuz için sevmiştir .

                        “ Bunun adı  Aşk ; Bunun adı Sevgidir.

Sonuçta insanız  yani beşeriz  hatasız kul olmaz,  O  vakit  birlikteliğinizi  düşünün  sesini  gülüşünü  gözlerinin size  bakarken ki o  ışıltıyı

O  ışıltıyı  araya  araya   bulduysanız  sıkı  sarılın  tutun  kaymasın  gitmesin hayatınızdan..

 

                         Sevmede Aşk ‘ta gurur olmaz …

 

( Gurur başlıklı yazı mehmet-erol- tarafından 4.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.