ve tanrı aşkı yarattı…
 
 
23 kadın öykücü (BEN DE DAHİL)Dünya Sevgililer ve
Öykü Günü için aşk hikayeleri yazdı.
…ya aşk olmasaydı
 
Dünya Sevgililer ve Öykü Günü Bildirisi
 
14 Şubat Sevgililer Günü ve Dünya Öykü Günü nedeniyle çeşitli ülkelerden ve şehirlerden bir araya gelen 23 kadın, aşk üzerine yazdıkları öykülerini kitaplaştırarak ortak bir bildiri yayımladılar.
Şiddetin her türüne karşı pozitif ayrımcılığı savunan kadın yazarlar, aşkı ve sevgiyi anlatan öyküleri ile barışa çağrı yaptılar.
Yazı Atölyesinin katkıları ile hazırlanan 23 aşk öyküsünün yer aldığı ‘…Ve Tanrı Aşkı Yarattı’ kitabı; Sevgililer ve Dünya Öykü Gününün kısa tarihçeleri ve “aşkından ölenlere ithaf olunur” yazısı ile başlıyor. 
“Öykü ve Aşk
İnsan sevgi demekse eğer, öykü de insanı ve sevgiyi anlatan yazım sanatıdır.
Bu gün yeryüzünde bir yanımız şiddete, savaşlara bulanmış görünse de, yönümüz barışa dönük. İnsani duygularımız şiddetin karşısında dimdik ayakta. Savaşlardan korkmuyoruz! Çünkü inanıyoruz ki Dünyaya barışın ve sevginin hâkim olması uzak değil.
İnsan, geçmişini hikâyeleri ile saklayıp, geleceğe öyküleriyle uzanıyorsa, bizlerde barışa ve sevgiye doğru bir arpa boyu yol kat etmek için; ‘zorunlu savaşlar’ da dâhil yeryüzündeki bütün şiddet türlerine dur demek için, sevgiye inanan öykülerimizi kaleme aldık.
Her öykü barışa bir damla su olsun istedik.
14 Şubat Sevgililer Gününüz ve Dünya Öykü Gününüz kutlu olsun.”
Alev Öksüz Sağaltıcı, Ayda Bercis Kırbeci, Ayten Storry, Bircan Ünver, Dürsaliye Şahan, Esra Ünal, Fatma Çetin Kabadayı, Gülnaz Kavvas, Hatice Elveren Peköz, İkbal Kaynar, İlknur Bektaş, Leyla Fidanay, Necla Karataş, Nevra Çağlayan, Nurhan Sağlar, Oya Tekin, Sevim Bergin Salmanoğlu, Sevim Yunus Habip, Sibel Unur Özdemir, Süha Kıyak, Süreyya Köle, Şahnaz Yılmaz, Zeynep Alanç.
 
( Ve Tanrı Aşkı Yarattı İsimli Öykü Kitabı Çıktı başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 13.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.