Yeni üye olduğum bir sitede, nasıl yazı eklerim menüsünü çözmeye çalışıyor, arasıra da,  ana sayfaya bakarak nasıl bir site acaba'nın merakı içindeyken... bir hanım efendi dostluk mesajı ve dostluk isteği gönderdi.
 
Kimdir? nedir? diye bu hanım efendinin sayfasına girdim ve  incelemeye  başladım.
Site yazarlarından Nermin K.....adında ki bu hanım efendinin Profilinde resim yerine fiyonk şeklinde siyah bir kurdela vardı. Ama...sayfasında resimlerinden bir albüm hazırlayarak beğeni ve yorumlara açmış.
 
Kim olduğunu bilmediğim için albümüne bakmak istedim ve adına tıkladığım da karşıma gayet sade hoş  ve oldukça güzel bir bir bayan çıktı.
 
Dostluğumun göstergesi olarak resimin altına denk düşen yere yorum ve içimden geçenleri yazarak teşekkür etmek istedim.
 
Yorumum ve görüşüm de aynen şöyleydi...
 
"Kurdela'nın altında böyle bir hanım efendi olduğunu bilmiyordum, memnun oldum"
Daha sonra sayfayı kapatıp çıkmak isdediğimde; karşıma başka sayfalar çıktı. nedir diye baktığımda  gördüklerimden gerçekten  şok oldum!!
 
Karşımda şömine'nin yanında oturmuş orta yaşlarında bıyıklı ve yağız bir adam... tüm ihtişamı ve azametiyle bana bakıyor!!
Resmin tam altında da, benim az önce hanım efendiye yazmış olduğum meşhur yorumum duruyor.
 
 "Kurdela'nın altında böyle bir hanım efendi olduğunu bilmiyordum, memnun oldum"
Yahu kardeşim ben bu yorumu hanım efendi için yapmıştım senin orada ne işin var?
 
 Sonradan hanım efendi'nin eşi olduğunu öğrendiğim beyefendi beni bir yakalarsa memnuniyetimi gösterecek! ama orada duran kim?
Aceleyle sayfayı kapatmaya çalışırken sayfaya tıklayınca başka resimler de çıkmaya başladı. Her çıkan resim benim aptallığıma tartışılmaz kanıt gibi (!)
 
Albümde ne yok ki? doğa manzaraları, renk çümbüşünden demetlenmiş çiçekler ve
Sonbaharın tüm hüznünü sararmış yapraklarında saklayan kocaman ağaçlar, yeşillikler ve burada otlamakda olan atlar ve inekler.
 
Tüm bunların altında vede her çevrilen sayfada, benim muhteşem ve meşhur yorumum:
 
"Kurdela'nın altında böyle bir hanım efendi olduğunu bilmiyordum, memnun oldum."
 
Meğer menünün özelliği yaptığınız  tek yorum diğer resimlerin altında çıkarıyormuş. Yani siz bir tek fotoğrafa yorum yapacaksanız ama...  o yorum diğer resimlerin de altında çıkacak ortak yorum oluyormuş. Bu biraz da muziplik olsun diye tasarlanmış bir menü.  Tabii ben bunu bilmediğim için ilk gördüğüm resme yorum yaptım ve diğerlerinin altında da ortak yorum olarak çıkmış oldu.
 
Ayrıca ve enterasan olanda yazdığınızı silemiyor ve düzenleyemiyorsunuz.
Yahu kardeşim böyle tuzak olur mu? sizin okuyucuya kastınız mı var ki böyle bir menü sunmuş ve hiç bir açıklama koymamışsınız.
 
Düşünsenize manzaraların ve ağaçların altın da benim hanım efendi tezatını!
Yani birisi bu olayı resimle ispat etse benim durum tam Aziz Nesinlik!!
Sonra toparlanarak resimin altına ikinci yorumumu yazdım...
 
"Ben sizin resminize yorum yapmıştım bey efendiden ve manzaralar dan özür diliyorum."

Bu hikaye'yi yayınladığım da bana yorum yapanlar günlerce bu konuyu dillerine dolayarak aynı şeyi...
"yaptığımız yorumlardan ve manzaralardan özür diliyoruz" şekline getirdiler.
 
Bazen düşünüyorum her cinslik beni mi bulur veya ben mi onları kovalarım ?
Muhtemelen bu sitede buna benzer olaylarım olacaktır. Siz buna hazırlıklı olun derim. Çünkü  ben bahtsız bir bedeviyim.
 
Olay tamamen gerçek olup kurgu değildir. O site hâlen mevcut ve o hanım efendi de
Edebiyat sitelerinde çok bilinen biri olarak arkadaşım, dostum olarak kalmıştır.
( Siyah Kurdale başlıklı yazı Fedai GÜVEN tarafından 9.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.