KABUS BİTTİ(ÖSS)


Dört yıl boyunca beklediğim ana ulaşmıştım. Sabah erken kalktım ve sabah namazını kıldım. Biraz uyumak istedim, ama gözlerim uyumamak da ısrarcıydı. Gözlerimi dinledim ve dışarı çıktım.Her şeyin kararını aldığım, hayatımın kararını da verdiğim yere gittim. Yarım saat kadar durdum. Dün akşam izlediğim, benim bir zamanlar sahne arkadaşım olan şimdi ise stv de bir çok proğramda film de görev alan bir kaç arkadaşımdan konuşmuştum. Oyun harikaydı. Zaten urfa şivesinin her hali komikti. Oyun bitti yönetmenimi ve arkadaşlarımı tebrik edip yola koyulmuştum.

Arkadaşım(daha doğrusu kardeşim sayılır) burak geldi ve biraz oturduktan sonra eniştem bizi okulun önüne kadar bıraktı. Sonra bir an karnım ağrıdı. Kendimi tuttum. Artık iş başa düştü. Sınava girdim. Espri olsun diye hocalara branşlarını sordum. Onlar da yardım edemeyiz dediler. Sen yaparsın dediler. `Eyvallah` dedim. Ve sınava geçtik. Türkçe sorularında aşırı hızlı başladım. Sanki yazılıdaymışım gibi yutmuştum soruları, ancak paragraf soruları çok bunlattı ve zamanımı biraz daralttı, ben klişeyi bozdum ve yoluma devam ettim. Mat. belki de ilk defa mat.`i bu kadar basite almıştım. Umarım dikkatsizliğimin bedelini ödemem ki zaten soru çözümlerinde pek hata yapmadığım görülüyor.

Tüm edebiyat dostlarımın abla, usta ve baba yürekli insanların duaları benimleydi. Onların isteği de olsun kardeşleri için sevinsinler dedim ve hata yapmamaya özen gösterdim. Biraz nazar değmiş olsa gerekki fizik te bir kaç soruyu yanlış okumuşum. Hedefim tıp fakültesine girmek ve bu oran %90-92 civarı ve %8-10 civarı da büyük bir açıklık var umarım Allah benim ve diğer sınava giren arkadaşlarımın yüzünü ak eder , dualarınızdan ötürü hepinize teşekkür ediyorum sevgiyle kalın...

( Kabus Bitti(öss) başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 14.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.