KEDİ, SİZ OLMADIĞINIZ SÜRECE SERMAYE DE SİZE AİT DEĞİLSE BU DEYİM SİZİN İÇİN PEK BİR ANLAM İFADE ETMEZ.

OYSA HZ.PEYGAMBER İN TAİFİ ZİYARETİNDE TAİF HALKI TAŞ SAĞANAĞI İLE PEYGAMBERİ KARŞI LADIĞINDA HZ PEYGAMBERİN HER TARAFIYARABERRE İÇİNDE KALIR ETLERİ DÖKÜLÜR,MELEKLER ALLAHIN HUZURUNDA TAİF HALKININ YOKOLMASI İÇİN CEBRAİLİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN YANINA GÖNDERİR VE PEYGAMBER EFEN DİMİZ BİLSEYDİLER YAPARLARMIYDI DİYE ULULUĞUNU HER İNSANA NASİP OLAMAYACAK YÜCELİĞİNİ GÖSTERİR.

KISSADAN HİSSE DİYEREK SERMAYEYİ KEDİYE YÜKLENİRSE VATANDAŞ OLARAK BİZİM BUNDAN ZUL DUYMAMIZ GEREKİR. 

KAYBOLAN SERMAYE  MİLLİ SERMAYENİN YOK OLMASI SONUCUNU DOĞURURKEN MİLL SERMAYENİN DE AZALMASI NETİCESİNİ VERECEKTİR.

O HALDE KİŞİ BAŞINA DÜŞEN GELİR AZALACAK ,KATMA DEĞER AZALACAĞI VE ÜRETİM DÜŞECEĞİ İÇİN İSTİHDAM SORUNU VE İŞSİZLİK ARTACAKTIR.

BU DURUM DOLAYISI İLE HERKESİ İLGİLENDİRİR. İŞYERLERİNE RUHSAT VEREN YEREL YÖNETİMLERİ,VERGİ TOPLAYAN MERKEZİ İDAREYİ VE TÜM BUNLARIN MERKEZİNDEKİ İNSAN OLARAK BİZİ İLGİLENDİİR.

ÜZÜLMEK TEK BAŞINA SERMAYEYİ KEDİYE YÜKLEYEN AÇISINDAN BİR ANLAM İFADE ETMEZ..O HALDE BUNU EN AZA İNDİRGEYECEK BİR TAKIM TEDBİRLERİN YÖNETENLERCE ALINMASI GEREKİR. HANİ ŞU MAĞAZA AÇILIŞLARINA VE NİKAH ŞAHİTLİKLERİNE GİDEN YÖNETENLERCE..!

SÖZGELİMİ,ADAM KEBAPÇI YANINDA ÇIRAK OLARAK YILLARCA ÇALIŞIYOR BİRİKTİRDİĞİ ALINTERİNİ İNSANIN FITRATINDA YER ALAN BEN-MERKEZ DÜŞÜNCESİİLE  KENDİ İŞYERİNİ ÇIYOR VE  BİR SENE ZARFINDA TÜM KAZANDIKLARINI KAYBETTİĞİ GİBİ BİR KAÇ SENELİK BORÇ ALTINA GİREREREK YAŞAMIN  YAŞAMADIĞI KISMINIDA İPOTEK ALTINA KOYUYOR.

YADA HASBELKADER ADAMIN ELİNE MİRASTAN,EMEKLİLİLKTEN YADA ŞANS OYUNLARINDAN TOPLU PARA GEÇİYOR VE YİNE BEN –MERKEZ DÜŞÜNCESİNDE DAHA ÇOK KAZANMAK İÇİN BALIKLAMA KAFASINA YATANBİR İŞE DALIYOR. YILLARIN ALINTERİ 10-12 AY İÇERİSNDE UÇUP GİDİYOR.

BU DURUMDA SOSYAL DEVLET ANLAYIŞI  YARA ALDIĞI GİBİ  TÜRK MİLLETİNİN EN ÖNEMLİ NÜVESİ AİLE ZARAR GÖRMEKTE VE PARÇALANMIŞ AİLE  LER İLE TOPLUMSAL YOZLAŞMIŞLIK İVME KAZANMAKTADIR.

VİCDANİ  VE KAMUSAL SORUMLULUK   BÖYLE  OLUŞUMLARA CEVAZ VERMEZ HÜR TEŞEBBÜS DÜŞÜNCESİ SERMEYEYİ KEDİYE YÜKLEME ÖZGÜRLÜĞÜNÜ YUKARIDA ANLATILANLAR IŞIĞINDA BARINDIR MAZ. SERMAYENİN ÖZELLİĞİ YANINDA KAMUSALLIĞI VARDIR.

O HALDE YEREL YÖNETİMLER RUHSAT İŞLERİNE BİRAZ ÖNEM VE ÖNCELİK VEREREK ARAŞTIRMA VE PLANLAMA VE KOORDİNASYON KURULLARI KANALI İLE BU SORUNU ÇÖZMELİDİRLER. ÜLKE KAYNAGI ÖZEL SEKTÖR DE VEYA KAMUDA OLSUN HİÇ BİR GEREKÇE VE AD ALTINDA HEBA EDİLEMEZ

( Sermayeyi Kediye Yüklemek başlıklı yazı HALİLİ tarafından 30.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.