TUT ELİMDEN


Seher, aldığı telefon haberi üzerine bayılmıştı. Kötü bir rüya görmüştü. Uyandığında yanı başında Öğrencisi İrem ve kendisini canından çok seven Ozan vardı. Ozan`a gördüğü rüya`yı uzun uzun anlattı. Seher, annesini merak etti ve aradı. Annesi Safiye hanım, teyzesinin durumunun biraz iyiye gittiğini söyledi.

Pınar, Ebru`nun elinden kurtulmayı başarmıştı. Seher`in yanına gidip ona her şeyi anlatmak istiyordu. Yolda gelirken, Cenk`in yaralı halini gördü. Korkarak yoluna devam etti. Ebru, baygın halden uyanarak Cenk`e ulaşmaya çalıştı. Cenk, Ebru`ya evde kalmasını ve kendisine doğru geldiğini söyledi. Bir süre sonra Cenk`in yaralı halini görerek hemen müdahale etti. Cenk, Ebru`ya planı değiştireceğini bildirdi. Plan`da bu kez Seher ve Ozan`ın ölmesi gerektiği kurgulanmıştı.

Ozan, Seheri ve İremi bir an bile yalnız bırakmıyordu. Seher`in anlattığı rüya onu etkilemişti. İremi mezara gömdüğü anı hayal olarak hatırlamaya çalışıyordu. Seheri etkileyen bu rüya, kabusun ta kendisiydi. Ozan, Sehere sarılarak onu asla bırakmayacağını defalarca dile getiriyordu. Pınar`ın kendisini aradığını öğrenen Seher pınarı içeri almasını istedi. Ozan, Seher ve Pınarı yalnız bıraktı. Fakat, Pınar`ın kuşkucu tavrı Ozanı etkilemeye yetmişti. Konuşmalarına kulak misafiri olarak olayın iç yüzünü öğrenmeye çalıştı.

Pınar, söze şöyle başladı:

` Seher, sen benim kuzenimsin ve bugüne kadar hiç bir şeyimizi birbirimizden gizlemedik. Hatta beraber büyüdük. Sen bana çok iyilik ettin. Senin psikoljini bozup, tatil zamanı gittiğin bir bahçe vardı. Cenk yüzünden oraya gittiğini öğrendim. Cenk`i de unutmuşsun. Buna çok sevindim. Cenk`le birbirimizi bir zamanlar çok sevmiştik. Abisi Cem aşkımıza engel oldu. Bir ara evime gelerek beni bayılttı. Açık görüntülerimi Cenk`e göstermemesi karşılığında onun olacaktım. Cenke giderek benim Cenk`ten ayrıldığımı ve bir daha aramamasını söyleyeceğimi istedi. Kabul etmeseydim, şantaj dolu resimlerimi aileme gösterecekti. Beni hamile bıraktığı içinde onunla evlenmek zorundaydım. Sonra sevmeye başladım. Gece buluştuk. Cenk gördü ve abisiyle kavga etmeye başladı. Bana da bir tane yumruk vurdu ve ben bayılmışım. Sonra Cem bana ulaştı ve sahile doğru gittik. Sahil de de Birileri geldi. Beni bayılttılar ve Cem`i de öldürdüler. Sonradan öğrendim ki Cem`i öldürenler Cenk`in para karşılığı tuttuğu kiralık katillerdi. Sana da gelerek abisini öldürenleri bulmak istediğini söyleyince başınızın dertte olduğunu anladım`...

Ozan kapı aralığından hemen içeri girdi. Pınar`a bağırdı. Seher, Ozan`ı sakinleştirdi. Pınar, ozan`a ; Cenk seni bayıltarak bir araziye götürmüş ve Abisini öldürdüğü silahın üzerine de senin parmak izlerini oluşturdu. Seher, Pınar`a bu kadar bilgi`yi nasıl öğrendiğini sorduğunda Ebru`nun kendisini kaçırıp bağladığını ve size karşı yaptığı planını Cenk`le konuşurken duyduğunu söyledi. Şimdiki planlarını değiştirmiş olmalılar. Çünkü ben kaçarken Ebru beni gördü ve onu bayıltmak durumunda kaldım. Benim yarın trenim var ve Ankara`ya gideceğim. Seher`in gördüğü rüya da Ebru`nun Pınar`ı Tren istasyonunda bulup öldürdüğünü Pınar`a anlattı. Pınar korkmuş bir vaziyette Ozanla birlikte evine geldi. Ozan, Pınar`a rahat olmasını ve sabah kendisinin gelip alacağını söyledi. Olayların arttığı bir gündü ve Genç İrem, iyice yalnız kaldığını hissetmişti.

Seher öğretmeniyle zorlu iki gece geçirmişti. Sabah olunca Bağlı olduğu yetimhane`ye gitmişti. Öğretmenine mektup bırakarak nerde olduğunu bilmesini istemişti.

Güneş`in doğmasından sonra zorlu bir gün başlamıştı. Pınar, Ozan ve Seher`i bekliyordu. Seher`in tansiyonu düştüğü için bir an beklediler. Pınar`ın kpısının önündeki Cenk ve Ebru ise, Pınar`ı öldürmeyi hedeflemişlerdi.

Seher İrem`i aradı ve bulamadı. Yemek masasının üstünde bulduğu mektup`la biraz rahatladı. Yetimhane`yi arayarak İrem`in orada olduğunu öğrenince sevindi.

Pınar, gizli bir şekilde pencereden bakıyordu. Karşı binanın önünde duran, araba`ya usulca baktı. Ebru`nun sarı saçlarını gördü. Tam emin değildi, Ebru`yla kavga ettiği anı hatırladı. Ebru`nun şu anda ayakta olduğunu tahmin etmiyordu. Pınar, geceden polisi aramıştı ve polis, Pınar`ın evinin önündeydi.

Seher ve Ozan gelerek Pınarı binanın arka tarafından kaçırdılar. Ebru, evdeki hareketliliği görünce arabadan indi. Arkasında polis olduğunu farkedince şok oldu. Sakin tavır takındı. Emniyet amiri, Pınar`ın evine baktığında Pınar`ın gittiğini görünce, hemen harekete geçtiler. Cenk de Ebruyla birlikte tren istasyonuna geldiler.


Seher ve Ozan şok bir sürprizle karşılaştılar...




DEVAMI GELECEK...

ALİ ESAT TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...







( Tut Elimden (9) başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 26.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.