Son defa benim olsan... Uyansam yanında..




Anlamalısın senden gitmek isteyişimi…Neden sorularına cevap bulamazsın benden. Gel deme bana gelemem hiç olmadığım bir yere…

Varlığımı istediğin zaman yok olurum benliğinde Acı çekersin değme gözlerime.. Katilin olurum. Kanatırım seni.

Şizofreni duygulara gark olur yüreğin..Ve arkasından gelen nöbet travmaları. Sonra yaşama yenik düşmeler. Gel deme bana gelemem.

Çok severim ama yaşayamam seni. Yaşayamazsın beni. Hani şair demiş ya.. “ Seversin dünyayı dolu dizgin ama bu onun farkında değildir..

 ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? 

Yani Tahir’i Zühre sevmeseydi artık
 yahut hiç sevmeseydi ..Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?

Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
 hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.” Buydu bütün mesele ama gitmeliyim senden.

Ayrılığın acısı hafif kalır. en azından iyi hatırlarsın beni. Gidiyor ama seviyor beni dersin. Bir telefon açtığım da hemen koşar ölürcesine dersin.

Şimdi gel son defa sarıl öp beni doyumsuzca. Hiç ayrılmamacasına tut.. ellerimden. Ben bıraksam da ..

Sen bırakma ! Son defa bak gözlerime . Yaşat kendini orda. Elbet gidişinin de bir nedeni vardır de … ama sakın sorma bana sorma..!


( Son Defa... başlıklı yazı Melek Taguşar tarafından 25.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.