SEVGİLİ ARKADAŞLARIM..
Genel olarak her sabah dinlenmiş olarak yaşama karşı daha duyarlı ve yakın çevrenize şefkatli bir yaklaşım içinde ve iyimser enerjiyle dolu olarak güne uyanmaktasınız. Daima mücadele dolu, hayatı boyunca kimi zaman karamsarlığa düşse de, yeniden toparlanmasını bilecek kadar güçlü olmalısınız. İşte bugün pembe gözlükleri takma zamanınız. Bırakın sizi üzen ne varsa, siz özelsiniz önce bunu düşünün. Çalışkan, sorumluluk sahibi kişiler olarak bugün çevrenizdeki olumsuzlukları, çirkinlikleri, kötülükleri değil, güzellikleri, nefes almanın önemini ve hayatın lezzetini görebilmek adına etrafınıza bakın. Aslında insan görmek istediği zaman kendisini mutlu edecek bir şey mutlaka bulur. İşte bugün sadece birkaç dakika bakmanız yeterli. İçinizdeki inancın gücüyle hareket etmeniz halinde, parasal konulardaki sıkıntılarınıza ve her alandaki zorluklara çareler bulmanız kolay olacaktır. Beklenmedik gelişmeler canınızı sıkıyor olsa da siz onları avuçlarınızın arasına alarak sıkıştırın, şekle sokun, parçalara ayırın ama asla sizden daha büyük hale gelmesine izin vermeyin.
Pozitif enerjiler bugün farklı bir şekilde, bilmediğiniz bir yerden size doğru akabilir ve sizin etrafınızı bir hale gibi sarabilir. Onu hissetmenin yolu ise iç sesinizi dinlemektir. Meslek yaşantınızdaki sorunları kafanıza takarak kendinizi düşüş noktasına getirmeyin, nasıl olsa bir şekilde kendinizi yeniden toparlayacaksınız. Sahip olduğunuz bir takım yeteneklerinizi güce dönüştürmenin artık zamanıdır. Sakin olun, olgun davranın ve Yüce Yaratanın gücüne sığının.

HİCABİ ÇALIŞKAN

"Büyük bir derdim var deme,derdine dönüp benim çok büyük bir RABBİM var de."
Not: Personelimi motive etmek için yazdığım bir yazıydı
( Motivasyon başlıklı yazı HİCABİ tarafından 3.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.