Kar biriktiriyor bulutlar, sabahı beyaza boyamak için. Avucumda beyaz kelebekler, yere düşüp ölüme gülümsüyorlar. Sokak lambalarının altında hayal ediyorum kendimi. Sanki önemli bir yer o lambaların altı. Üzerinde sana yönelmiş bir ışık varken kendi kendini sorguya çekiyorsun belki de.

 

 Belki de ışık arıyorsun parmak ucundakileri görebilmek adına...

 

 Gecenin bitmediği gün olmamış. Hani gece gündüze dönmüş hep. Yeniyi getirmiş zifiriden gün ışığına geçerken. En uzun gece bile geride kalmış, bu mu geçmeyecek sanki...

 

 Ne düşünmüştüm? Gürültüden sessizliğe, karanlıktan ışığa, tuz tadından çikolataya, gözyaşından gülümsemeye... Hepsi sığmış bir geceye... Yine yerli yersiz çıkmış ortaya üç noktalarım. Mühürlemek istercesine sözlerimi, tut diyor dilini. Tut...

 

 Çok şey düşünmüştüm yine aynı zaman dilimlerinde. Şu meşhur havuçlu kek'ten bir dilim, acı kahveden bir yudum, işte yine aynı şey. Aklıma hücum eden, hep bir ağızdan seslerini duyurmaya çalışan düşüncelerim...

 

 Sokak lambasıyla kar arasındaki anlaşmanın dışında bırakılmış olsam da seyretmeye devam ediyorum o büyük pencerenin önünde. Havuçlu kek beklediğim tadı vermiyor. Belki gereğinden çok anlam yüklediğim için yavan geldi bu kek. Acı kahve diye de tutturup durmanın âlemi yok, azıcık şeker koymalı. Ve her nereye saklandıysa oradan bulup çıkarmalı aklıma oyun oynayan hatıraları...

 

 Ne düşünmüştüm? Uçup gitti onca kelime. Valizimi dolduranlar hiç yanıma almak istemediklerim aslında. Nasıl arsızca yerleşmişler en geniş köşelere.

 

 Olsun...

Soğuk ve kar yüzümde şimdi.

Olsun...

Bin yıldır aynı sohbetler işte.

Beter sevdalar geldi geçti

Aynı gökyüzüne bakıp ağladı sevdalılar,

Hiç mutlu sonla bitmedi gerçek aşklar...

 

Kar birikti kırmızı çatılarda

Olsun...

Sabaha birkaç saat

Işıklar tek tek söndü

Şimdi ölmek istemem mesela

Olmasın...

Sabaha birkaç saat

Kimsesizken üstelik

Hiç istemem

Sabahın beyazını görmeden

Sarılmadan gerçekten daha

Öpmeden.

Şimdi olmaz

Kimsecikler yokken üstelik

 Olmasın...
 
 
 

 

 

( Ne Düşünmüştüm Saklandı Kelimelerim başlıklı yazı GülşenKAZGIN tarafından 25.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.