Milliyetçi Harekete gönül vermiş insanlar ,Türk milletinin en necip gönülden baglı üyesidirler.
Balıkesir merkezde birbirinden değerli 100 e yakın kimse, mermer ve eskitilmiş taş sektöründe faaliyet gösterirken kendi içinde bagımsız bir diğer gurup tavukçuluk sektröünde tavukhanelerini oluşturmuş ve yaklaşık 3 yıldan beri faaliyetlerini başarı ile devam ederken 3.halka olarak yen bir oluşumla Ötüken AŞ yi kendi TAVUKHANELERİNİ kurarak ilk parti 100.000 civcivi tüm ortakları aile ve cocukları ile heyacan ve dualarla kümese yerleştirdiler. Balıkesir millet sektörünün pratikte getirdiği oluşumlarla bir güneş gibi Tüm TÜRK DÜNYASINA örneklik teşkil edecektir.
Geçen yüzyıllarda akıncı beylerinin yerini şirket CEO ları ve oluşturdukaları uluslarası şubelerle UÇBEYLİKLERİ olmuş ve bunlar francising gibi yapılanma yada ürün bazında Türk adları ile dünya coğrafyasında tek tek yerlerini aldılar ve almaya da devam edecekleridir.
Artık her Türk malı dolaşatğı coğrafyadan Anadolu ya akan finasmanın Türk inasn ının refah düzeyini yükseltmek için meydan muhabrelerinin yerini İTHALAT-İHRACAAT dengesi ,satış yöntemleri ile gerçekleşmektedir. Yine vergi ve işçilik cazibesinin oluştuğu az gelişmiş ülkelerde muhkem bir kale olarak vazife gören üretim istasyonu şeklindeki fabrikalar hepsi bir ileri karakol şeklinde türk insanın refahına katkı sağlamaktadır.
              Bu oluşumlar profesyonel yönetimlerle desteklendiğinde uluslarası şirket namzetidirler
              Gerek cumhuriyetin ilk yıllarından beri gerekse devam eden süreçte Türk unsurlar göz ardı edilmiş ,daha iyi şartlarda yaşayan, Levanten guruplar ülkede gerek ekonomik olarak gerekse siyasi olarak söz sahibi olmuşlardır.
                 Söz sahibi olanlar gerek sağda gerek sol siyasal yapılanmada , bu memleketin asli sahipleri olan TÜRKLERİ görmezden gelmişler ve verdikleri kadar ekmekle geçimlerini sağlasınlar diyerek kendi yaşam standartlarını hep yüksek tutrmuşlardır.
                 Bu süreç bugünlere kadar devam etmiştir.
                 Siyasal Yapı ekonomik olarak güçlü olan insanlarca desteklenmedikçe kadük kalmaya ve marjinal gösterilmeye mahkumdur.
                  Burada ekonomik yapı da yer almak cağın getirdiği organize yetişmiş insanlarla beraber hareket etmeyi ve önceden başkalarınca ele geçirilmiş alanlarda rekabet gücünü elinde tutarak piyasa sartlarına göre var olma anlamına gelir .
                   Yoksa millet ve vatan sevdalısı insanların yolsuzluk yapmak için kayırma istemek için bir araya gelmeleri düşünülemez düşünenin cezası  aforozdur.
                    Boş insan yozlaşır, sürekli çalışma ya alışmış bünye emekli olup kenara cekilince hemen çöküverir .Bunlar biyolojik ve sosyolojik gerçekliktir. Diğer bir sosyal gerçek ülkücü geçinmeyen, gerçekten ülkücü olan bünyeler bulundukları ortamda parmakla gösterirlen ve cevresince sevilen insanlardır. Çalışmayı prensipli olmayı hayat tarzı olarak benimsemişlerdir.
                  MİLLET SEKTÖRÜ de denilen ve bizimle beraber bu yola gönül vermiş arkadaşlarımızın başarılı olmalarını ve her alanda her şehirde bu oluşumların yerini almasını bu yeni yılda yüce allahtan temenni ediyoruz
( Millet Sektörü-ötüken Aş başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1.01.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.