Modifiye araclar gün geçmesin ki yanımızdan geçmesin
Yarış arabasına dönüştürülümş murat 124
1995 model escort karbüratörden direkt ateşlemeye verilerek motor performası binlik motorsiklete dönüşmesi gibi
Ustanın mahareti bbir hurda yığınını bir canavaryusa dönüştürebiliYOr.
Gazete İlan köşesinde dikkatinizi zaman zaman çekmiştir ''doğan görünümlü şahin'' diyerek modifiye edilmiş aracları.
Bizim gazetedeki ilanın adıda ''demokrasi görünümlü Faşizm''...
Demokratik ülkelerde modifikasyonu yapmak sadece bir parti liderinin maharetine bakmaz.Ekibinde yer alan usta ve şeirtlerinin de maharetleri bu modifikasyonun hızını belirler.
Hatta kamuoyunun sessiz yada sesli olarak desteği gayrimeşruda olsa bazı hallere meşruiyet katar.
Dış destek olmasa Türkiye deki hiç bir yeni siyasi hareket başarılı olamaz kuralı tarihi bir gerçektir.
Adnan Menderes in hükümet olmasından, 12 Eylül darbesine kadar olan süreçte bu destek ler tescilli olarak yakın tarih kayıtlarında mevcuttur.
Gelecek 10 yıllarda bugunun tescili nide allah sağlık verirse hep beraber göreceğiz.
Hukuksuzlukla destekli 1983 yıllarından sonra işleme konulan liberal ekonomi siyaseten 1986 glasnostla beraber kominist tehlikenin ortadan kalkması ile TÜRKİYE SİYASETİNİ belirleyen güçler bu modifiye hareketine yön belirlemiş ve kendi planlarına göre yol yapmışlardır.
Türkiye Cumhuriyetinin gelenekçi bürokrasisi 1983 le beraber ÖZALİST yaklaşımlarla amerikan salyalı devlet geleneginden yoksun prens denilen müsveddelerle devlet hantal yapısını bürokratik engellerini hukuk dışına kaymakta beis görmeyerek sonuç odaklı çözümler üretmişlerdir.''Anayasa yı bir kere delmekle bir şey olmaz '' veciz sözü tarih kayıtlarına geçmiştir
O dönemin hukuk dışı uygulamaları başlangıcta vatan sevdası ile yapılan işlerin(MİT in kullandığı suçla çözüm ürettiği işler) 1994 lerden sonra kişisel menfaatlere dönüşümü ile toplum vicdanında derin yaralar oluşturmuştur
Hatırlayın o dönemleri doğuya yatırım teşviki denildi dağlar taşlar ipotek gösterildi alınan krediler istanbul da dolmuş ve taksi plakalarında dönüştü.Hayali ihracaatcılar tedarikçi firmalardan temin ettikleri gerçek dışı faturalarla milyon dolarları bulan %18 KDV iadeleri aldılar.Hastanelerde borclarını ödeyemeyen insanlara esir muamelesi yapıldı.Köylüye destek için kurulan birlikler %1000 faizlerle geri borç çağırması yaparak milletin ümüğünü sıktılar.İşe girmek için adam bulma para ayarlama rutin işlerden sayılır olmuştu.
Ve bugunun bu kadar hukuksuzluğuna ragmen sesini çıkarmayarak destek gözüken kamuoyunu vicdanı, devlet düşmanı haline dönüştürüldü.
Tüm bunları, politbüro üyesi gibi 100 yıllık politikalar üreten yabancı istihbarat örgütleri zaten biliyordu.
Alt yapısını oluşturan ŞARK MESELESİ diyerek Türkleri anadoludan atmaya programlı yabancı örgütler dama ya tek tek taşlarını çıkardılar.
Türk milletinin homojen yapısını 36 etnik yapıya ayırarak neredeyse her ayrı aşireti bir millet diye adlandırarak bu homojenliği bozmakla kalmayıp ,Türk milletinin olmadığnın bunun Mustafa kemal tarafından oluşturulan bir yalan olduğunu dillendirdiler.
TSK nın emniyet subapı olarak millete ragmen olan yapısını paşalar düzeyinde tarumar ettiler.Tabi ki Milletten kopuk yaşayıp tanrısallaşanların milletten beklentileri de olamazdı. Ama anadolu dan gelen Türk çocukları nın yerine torpili olan çocukları askeriyeye alırsan neticenin bu olacağı zaten belliydi.
Ama yine bu millete allah,'' devlete millete zeval vermesin ''diyerek dualar ürettirmiş bir millet olmasına ragmen bu kadar devletin tarumarına hiç kimse seda cıkmadı.
Eğitim sağlık yargı gibi kurumlarda yapılan devrim niteliğinde ki hizmet üretimleri zaten 1982 Anayasasında yer alan ve hırsız olmayan tüm hükümetlere yüklenmiş bir görevdir. Bu görev tek başına omurgayı bozarak modifiye edilmenin meşru zeminini oluşturamaz.
SEBEP SONUÇ ilişkisi içerisinde bakıldığında MODİFİYE EDİLMİŞ HUKUK VARMIŞ GİBİ GÖSTERİLEN AMA SADECE MEVCUT İKTİDAR KURALLARININ OLDUĞU ,ATATÜRK RESİMLERİ İLE SÜSLENMİŞ KAMU SAHALARINDA ATATÜRK ÜN ESAMESİNİN OKUNMADIĞI BU MODİFİKASYONA BAKILDIĞINDA BİZİM DOĞAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHİNDEN FARKIMIZ YOK
( Doğan Görünümlü Şahin başlıklı yazı HALİLİ tarafından 2.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.