Yüreğim aşk parkı gel de salın sevgili! Gönül salıncağı boş ne olursun koş

Ömrüm hep loş! Hep loş… Loş.

 

            Gel de coştur gel de koştur! Seninle olmak ne de hoştur! Yüreğim aşk parkı gel de salın sevgili. Gönül salıncağım boş salın sevgili.

 

            Gel de mana kat bu mekâna, gel de yaşam kat bu adama, gel de tat kat şu aşka, gel de sustur şu feryadını… Bülbül misali ilkbaharım ol. Güle yola çık, güle var, gülde yok ol.

 

            Bu adam var ya bu adam! Ne acılar çekmiş uğruna! Ne çileler sarmış hesabına! Ne gözyaşları akıtmış kalp çölüne! Gel de mamur eyle bu harabeyi… Gel de şad eyle bu tarumar beldeyi… Gel de fethet bu virane ülkeyi… Gel de sev bu yüreği…

 

            Aşkın sancağıdır sözlerim. Burçlarında salınır her daim. Gel de gel Moğol yüreklim. Yak da gel yık da gel! Yeter ki gel!

 

            Saçları tıraşa gelmiş bu adamın. Aynalar yabancı olmuş. Sakalı uzamış. Gözlerinin feri atmış. Rengi solmuş. İnce hastalık demiş doktor. Oysaki derdi aşktır düştüğü! Doktor napsın?

 

Servilerle nazlı nazlı arzı endam et. Şenlendir gönül bahçemi. Kuşlar cıvıldasın daha bir… Güller koksun daha beter! Mavi maviliğini parlatsın bir defa daha. Ve bu adam adamlığını bilsin bin defa daha! Ve bu adam sevdiğini bildiği kadar, sevildiğini de bilsin bir ömür boyu…

 

Erkekler ağlamaz deme hem de ne ağlar? Kaç gece ağladım hem! Nasıl ağladım bilsen? Nasıl çağladım görsen? Geceyi bir yorgan gibi çekip başıma âlemi uyutup…

Hüngür hüngür ağladım be! Yıldızlar şahidimdir. Karanlık örtüm. Sen beni ne sandın ya!

Sahte yaşlara kandın.

 

            Bu davettir bir kalpten başka bir kalbe. İcabet gerekir. Bekletme gel artık.

Dağdan kopar gibi… Sudan çıkar gibi… Ateşten kaçar gibi… Topraktan biter gibi gel artık!

 

Yüreğim aşk mezarlığı… Pazarlığı yok bu aşkın. Herkes şaşkın derdim aşkın. Senin aşkın başa bela: Yaz kalbine kalsın başka bahara…

 

Salla salla vur kubura! Çek sifonu yolla kanalizasyona… Kokusu çıktı bu aşkın. Zaten işim başından aşkın. Seni sevmekle meşgulüm rahatsız etme sakın!

 

            Sen takmışsın koluna elin çocuğunu, ben takmışım koluna yokluğunu… Ben nakşetmişim adını yüreğime, sen aşkını dövmeleştirmişsin üstüne yüreğinin. Aşk üstüne aşk olur mu? Kalp üstüne kalp olur mu? Kalpsiz misin be sevgili?

 

            Galiba bu aşktan yenik çıktık sevgili! Sen galip her zaman… Ben mağlup! Galiba bu arada bir şeyi unuttuk sevgili! Sen yaşayan ölü, ben ölü yaşayan.

 

Sevdim seni… Başak söz gerek yok.

Sevdim seni… Başkasına lüzum yok.

 

( Erkekler Ağlamaz Deme başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.