Adım Aşk soyadım? Allah’ım beni sevecek birini gönder diye dua ettiğin bir zaman’a karşılık geldim. Söylenecek sözlerin hepsini tükettiğin ve şarkılardan fal tutma alışkanlığını bir kenara bıraktığın için buradayım.

Aşkın ta kendisiyim, bu yüzdendir yolda salınarak yürüyüşüm, bu sana tafram varmış gibi gelebilir. Ama inanmalısın bana sonsuz bir tutkuyla. Benden önce yediğini zannettiğin sevda vurgunlarının aslında benimle hiç alakası olmadığını anlatmaya geldim. Bir okyanus ortasında derin mavilikleri hayal etmeni yeniden sağlamak için buradayım. Kaybettiğin inançlarını geri getirmek için.

Kendini duvardan duvara çarpılmış bir resim çerçevesi gibi görmekten vazgeç artık, kaldır cam kırığı parçalarını, al hepsini bir faraşa ben toplamaya geldim dağılan yanlarını. Gece yarıları duyduğun her ayak sesinin bir gitmek olduğunu unutturacağım sana kaldır başını kapıya koş sana yürümekte adımlarım, duyduğun sesler gitmenin değil, gelmenin ayak seslerini işitmektesin. Karanlık ve acı anılarını kaldır tozlu raflara artık, önünde güneş gibi ilerlemekteyim, doğuda, batıda, kuzeyde ve hatta güneyindeyim. En eşiz manzaraları bende göreceksin. Karma karışık bütün rüyalardan uyan artık, sana bembeyaz yeni umutlar getirdim. Karabasanlarla sarmaş dolaş gecelerine bir umut olsun diye geldim.

Nasılsan nasıl olmak istiyorsan öyle kal seni şekillendirmeyeceğim. Uzatıp kısaltmayacağım, eğip bükmeyeceğim. Yaşamak istediğin sen olarak kalman için geldim. Ödediğin bütün bedellerin hesabını vermeye geldim. Kesilmiş ne varsa benden önce ödememen gerekip de ödediğin hepsine bir bir el atmaya geldim. Kendini cehennem ateşlerinde pişmiş bir çamur gibi görmekten vazgeç, seni gökkuşağı ile boyamaya geldim. Biliyorum içinde görünenden öte bir sen var onu da senle doğurmaya geldim.

Eğer lal keserse dilin o suskunluğunla en büyük çığlığını duyup, aslında bana ne kadar isyan ettiğini anlayacağım. Söylediklerinin hepsini usumdaki katiplerime yazdırıp not ettireceğim, her söylediğin ömür sahnemde bir gün yeniden sergilenecek. .En sessiz suskun anlarında bile bir bakışınla, bir ağlamanla, bir dokunuşunla ne demek istediğini hissedeceğim. İçinde iki büklüm ettiğin hasta kadını ellerinden tutup yeniden koşmayı öğreteceğim. Ne kadar yaşanmış, yarım bırakılmışlık varsa hepsini unutturup, sana yeniden bir ömür işleyeceğim yürek gergefimde.

Her şeyini koyup bir çıkına dünyanın bütün dertlerinden uzağa ve kimseye haber vermeden çıktığın bir yolculukta da gölgen gibi hep adım adım ardında olacağımı bilmeni isterim. Bütün varlığımı yaşamımda senden önce neyim varsa hepsini bir kenara koyup sadece senin için hiç tereddüt etmeden sesimi çıkarmadan ardından bir yolculuğa gelmek için buradayım.

Biraz çılgınca gelmiş olabilir söylediklerim. Tok misafir ağırlamak gibi olsa da aşkın bütün her şeyi göze alıp ardın sıra geleceğim. Hadi oturalım pazarlığa inandırmak için her türlü gerçeğimi dökeyim ve sen büyük bir kalp ver karşılığında. Başka aşklardan sakladığın yarınlarını bana emanet et. Beyaza boyayıp hafızanı senden gençliğini, sonsuz sadakati, güveni, neşeyi ve mutluluğu alayım senden. İçinde hiç siyah barındırmayan bir kadını teslim et bana.

Adım aşk demiştim en başta, soyadım; Sen kalacak…
( Adım Aşk Soyadım ... başlıklı yazı Mehmet Avcı tarafından 26.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.