ÖZÜR DİLERİM

Gözyaşı yağmurlarında yaslandım kucağına,
Sözlerimin büyüsündeydim, çöktüm ocağına,
Bir intikam gibi, saldırıyordum sancağına,
Sevdiğimi anlatamadığım için, özür dilerim...

Bir oyun oynadık seninle, oynumuzu bitirdiler,
Bir bahçe kurduk seninle, bahçemizi yıktılar,
Bir aşk yaşadık seninle, aşkımızı yok ettiler,
Yüreğimi soğutamadığım için, özür dilerim...

Kutla artık büyük zaferini, işte gidiyorsun,
Giderken arkandan bir çift göz bırakıyorsun,
Mutlu olacağını sanıyorsan sen aldanıyorsun,
Sevgini yaşatamadığım için, özür dilerim...

Papatya kokusu yeterdi bana, karanfilimdin,
Göz bebeğim, nur cemalim, fidan gözlümdün,
İrem bakışlı gözlerle benim tek hayalimdin,
Aşkımı ısıtamadığım için, özür diliyorum...



NOT: 2009 yılının son şiiriydi benim için. Bir yıl boyunca yazı ekleyemeyeceğim. Belki siteye de giremeyeceğim. Nedenini söylemeyi pek uygun bulmadım. Hepiniz benim için ayrı ayrı değerlere sahipsiniz. Çok temiz yürekli insanlar olduğunuza yürekten inanıyorum. Olurda kısmet olmazsa bir daha görüşemezsek, hakkınızı helal edin. Benim hakkım herkese helal_i hoş olsun. Sürç_ü Lisan ettiysem affola!!! Sevgi ve saygılarımla! Hoşça kalın. Edebiyatımın ağır kalemleri...
( Özür Dilerim başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 26.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.