ÖNEMLİ:Aşağıdaki sözler internet ortamından derlendiği için bazıları karşılarında yazan kişiye ait olmayabilir.O nedenle bu aforizmaları kullanacak kişilerin bu ihtimali gözönünde bulundurmaları ricasıyla...
**
Ahmet Altan : Belirgin derecede yuvarlak ve iri iki göz hayatın kendisi olmuştu, o an Hikmet Bey’e biri çıkıp da ‘’ hayat nedir?’’ diye sorsa ’’ iki ışıktır’’ derdi. 
Alain : Büyük başarılar kişiyi aptallaştırmadığı takdirde kişi alçakgönüllü olur. 
Albert Camus : Albert Camus : yaşamanın tadını çıkarmaktan korkana aptal derim. 
Alexsandre Vinet : hayat ne bayram ne de yas günüdür. hayat sadece bir iş günüdür. 
Alfred de Vigny : Aktör bir dramı bir elbise gibi alır, giyinir, sonra buruşturup atarak bir başkasını alır. Ama bu attığı elbise ondan daha fazla yaşar. 
Alphonse Daudet: Birini sevindiren iş, diğerini ağlatır, yaşamak işte böyledir. 
Andre Gide : hayat yaşla değil, yaşamakla anlaşılır. 
Andrew Carneige : Başkalarının hayatlarına güneş saçanlar, kendi yaşamlarını da nurlandırırlar. 
Angelius Silesius : yalnızlık zordur: ama yine de toplulukla olma,Yoksa her yerde bir çölün ortasında kalırsın. 
Anonim : Papatya...Mütevazı ,kaprissiz,kendi halinde bir çiçek. Zarif üstelik de dikensiz. İşte hatası!..... 
Apaçi kızılderili Kabilesi : Düşmanımı cesur ve kuvvetli yap! Eğer onu yenersem utanç duymayayım. 
Arthur Asle : Aldıklarımızla hayatımızı kazanırız, verdiklerimiz ise hayatı hayat yapar. 
Atatürk : hayatta en gerçek yol gösterici, bilimdir,mürşit ilimdir, fendir. 
Atatürk: dünyada her şey için, medeniyet için, hayat için, muvaffakiyet için en hakiki 
Athea Gibson : Ne başarırsanız başarın, size yardım eden biri mutlaka vardır 
Axel Munthe : başarının şartları, bilmek, istemek, cüret etmek ve susmaktır. 
Bailey : Ne kadar yaşadığımız değil, nasıl yaşadığımız önemlidir. 
Beethoven : "Hayatı sevmiyor musunuz..? Öyleyse zamanı israf etmeyiniz, çünkü hayat ondan yapılmıştır " 
Benjamin Franklin : hayatın en büyük trajedisi çok çabuk yaşlanmamız, ama çok geç akıllanmamızdır 
Bernard Shaw : Aptallar, utanılacak bir şey yaptıkları zaman mazeret diye o işi her zaman yaptıklarını söylerler. 
Bernard Shaw : hatalarla dolu bir hayat, bomboş geçirilmiş bir hayattan çok daha faydalı ve onurludur 
Bernard Shaw : yanlışlık fare deliğinden geçer, doğruluk kapılardan sığmaz 
Bernard Shaw : yaşlanmadan akıllanmayı çok isterdim. 
Bill Cosby : Size başarının değil, ama başarısızlığın formülünü verebilirim: Herkese hoş görünmeye çalışın. 
Boileau : hatalarımızı zamanında söyleyecek arkadaş gereklidir. 
Bordilon : hayatın ışıkları kısıldığı zaman, yalnız sevginin gözü uyanık kalır. 
Brendan Gill : hayatın ciddiye alınması gerektiğini destekleyen en ufak bir ipucuna rastlamak mümkün değil. 
Buda : İşinle ne kadar küçük olursa olsun ilgilen;çünkü hayattaki dayanağın odur... 
C. Sandbug : yaşam soğana benzer, kat kat soyarken zaman zaman ağlatır. 
C.Pavese : hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır. 
Carl Jung : Carlyle : En büyük yanlış yanlışlıkların farkında olmamaktır. 
Cemil Sena : Küçüklerin yardımı olmaksızın hiçbir büyüğün başarıya ulaştığı görülmez. Bu, ne küçüğü büyütür, ne de büyüğü küçültür. 
Cenap Şehabettin : Gençlik çabuk geçer derler, malesef ihtiyarlık da öyle! 
Cenap Şehabettin : Gündüz kandilini hazırlamayan , gece karanlığa razı demektir. 
Cenap Şehabettin : hayat, bir tabur vukuattır, kumandanı tesadüf. 
Cenap Şehabettin : ihtiyarlarda maziyi görürüz. Halbuki iyi baksak istikbalimizi görürdük. 
Cenap Şehabettin : yanlış bildiklerimizi atabilsek, dimağımızın yükü o kadar hafifler ki 
Cervantes 
Chapman : Gençler, ihtiyarların aptal olduklarını sanırlar, ama ihtiyarlar, gençlerin aptal olduklarını bilirler. 
Charles F. Kettering:Benim tüm ilgim gelecektedir, çünkü yaşamımın geri kalanını orada geçireceğim. 
Christian Morgenstern :Benim için dünyanın ve hayatın ağaçtan daha güzel bir sureti yoktur. 
Cicero : Herkes yanlış yapar, ancak ahmaklar yanlışlarında direnirler. 
Cicero : yaşamak için yemelisin,yemek için yaşamamalısın....... 
Cu Kong :Büyük adamların hatası, güneş tutulmasına benzer, onları herkes görür. 
Çin Atasözü : İnsan kendi hatalarını yalnız başkalarının gözleriyle görebilir. 
D.J.Schawartz : İnanın, gerçekten başarabileceğinize inanın, başarabilirsiniz ve başaracaksınız.
D.J.Schawartz : Peki, bir deneyeceğim ama bu işin olacağını sanmıyorum. tavrı , başarısızlığı getirir. 
D.J.Schawartz : Bu nasıl yapılır? diyerek daima yapabileceğine inanan kişilerin kapısını çalar. 
D.J.Schawartz : Eğer büyük düşünürseniz büyük yaşarsınız. mutluluk içinde yaşarsınız. Hem başarmış , hem yüksek gelirli olarak büyük yaşarsınız. Arkadaşlıklar büyük olur,saygılar büyük olur. 
D.J.Schawartz : Endişeleri düşünürsen başarısız olursun. Endişeleri bırakıp zaferi düşünürsen başarılı olursun. 
Dan Bennet :Egoist, kendi yaşamında fazlasıyla rol oynayan kişidir. 
Demokritus : Söz, başarının gölgesidir. 
Diane Wakoski :Doğuştan sahip olduklarınızla yaşamayı öğrenmek bir süreç, bir katılım, yani yaşamınızın yoğrulmasıdır. 
Doris Lessing : DR.C.Bernard:Bildiğimizi zannetmemiz öğrenmemizin en büyük düşmanıdır. 
E. Bulwer Lytton: Gençliğin parlak lügatinde başarısızlık diye bir kelime yoktur. 
Edmond Goblot:Her konuda gerçeğe ve akla uygun olarak hareket etmeyi ileri süren kişi için bağımsızlık hayattan daha değerlidir. 
Einstein : hayatı yaşamanın iki yolu vardır;Biri hiç bir şeyin mucize olmadığını düşünmek,diğeri ise, HER ŞEYİN mucize olduğunu düşünmektir. 
Einstein : Einstein : Ne kadar hazin bir çağda yaşıyoruz, bir önyargıyı ortadan kaldırmak atomu parçalamaktan daha güç. 
Elizabeth Kenny: Bütün ömrünü koyun gibi geçirmektense, bir gününü aslan gibi yaşa. 
Emile Zola : başarı her şeyi temizleyen altın yaldızlı bir alevdir. 
Epikür : Gizlilikte yaşa! 
Epikür : yaşamında,komşun farkına vardığı zaman utanacağın hiçbir şey yapma. 
Erdal Bilallar: hayatlarında her zaman dürüst bir şekilde daha ileriye gitmek isteyen kişiler sonuçları önemsemezler. 
Erdal Bilallar: Önemli olan hayatındaki eşyalar değil, hayatındaki kişilerdir. 
Eugene O'Neil :Savaş bir para israfıdır... hayatın kazançlarını siler süpürür. 
Fenelon: Sevmeden yaşamak yaşamak değildir. Az sevmek ise sürüklenmektir. 
Franklin : Öldükten sonra yaşamak istiyorsanız, ya okumaya değer şeyler yazın, ya da yazılmaya değer şeyler yaşayın. 
Franklin :Zamanı sıkıştırmaya kalkma; hayatı meydana getiren şey zamandır. 
Freud :İnsan, kendi yanlışlarından çok şey öğrenebilir. 
G.Santayana : Geçmişi hatırlayamayanlar,onu bir kere daha yaşamak zorunda kalırlar. 
Gassion :Zorluklar hayatımızın bileği taşıdır. Biz onlara sürtüne sürtüne keskinleşiriz. 
George Hegel :Tutku olmadan büyük başarı da olmaz. 
Georges Courteline: Eğer karım bir gün dul kalacaksa, bunun ben hayattayken olmasını tercih ederim. 
Goethe : Uşağım dahi olsa, hatalarımı düzelten efendim olur. 
Gogol : Memurlar hiç başaramazlar. Çünkü onlar kağıtlar, belgeler, dilekçeler arasında sıkışıp kalmışlar ve dünyanın gerçeklerini unutmuşlardır. 
Goldoni :Kurtla yaşayan, ulumasını öğrenir 
Goldsmith :Kadınlarla müziğin yaşı yoktur. 
Gorbachov: hayat geç kalanları hiç affetmez.... 
H. Jackson Brown :En sıradan iş bile büyük başarılar getirme potansiyeline sahiptir. 
Hazret-i Ali :Hiç kimsenin hatasını yüzüne vurmayınız. O hatayı işleyene hatasını, 
başka birisini misal göstererek anlatınız. 
Henri Poincare : Bilimin konusu genel olandır.Geneli görmeye çalışan insan zihni artık ayrıntılarla uğraşmamaya başlar.Bunu günlük hayatında da uygular. 
Henry Ford: hata değil,çare bulun..... 
Herbert N. Gasson: Eğer ben genç bir adama tek nasihat verecek olsaydım şunu söylerdim: Git, ömrün oldukça zorluklarla ve sorumluluklarla dolu bir hayat yaşa. Çünkü bunlarsız bir hayat, taşımaya değmeyen bir yüktür. 
Hz. Ali : Öldükten sonra yaşamak isterseniz, ölmez bir eser bırakınız. 
Hz. Ömer :İnandığınız gibi yaşayamazsanız,yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız. 
İbsen :Günahsız olan, korkusuz yaşar. 
J. J.Rousseau : yanlış sonsuz şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. 
J. Jenkins :Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa yanlışınız çok demektir. 
J.J. Rousseau : yaşamak solumak değil , çalışmaktır. 
J.K.Moorhead :Hiç kimse, başarı merdivenine elleri cebinde tırmanmamıştır. 
Jack Ensign Addington : Dengenizi yitirirseniz,her şans rüzgarı sizi yumruklar; beklenmeyen şeyler hayatınıza renk ve lezzet katacağına sizi telaşa boğar. 
Jack Ensign Addington : Ekilen her zihinsel tohumun bir gün meyve vermesi, hayatın yasalarından biridir. 
Jack Ensign Addington : Kişi kendisiyle ilgili inandığı,hayal ettiği,güvenle beklediği şeyleri mutlaka yaşayacaktır. 
Jack Ensign Addington : Sadece beceriksizler ve başarısızlık bilincine sahip olanlar başarılarını sigorta etmek için başkalarından bir şeyler almaları gerektiğine inanırlar. 
Jean Cocteau :Şansa inanmak gerek, yoksa sevmediklerimizin başarısını nasıl izah edebiliriz 
John Colbins:Yaşamımızda işlediğimiz hataların çoğu, düşünmemiz gereken yerde hissetmekten, hissetmemiz gereken yerde düşünmekten ileri gelmektedir. 
John Erskin :•Bir gencin hata yapmasını önlersen,onun kararlarını da kendi kendine vermesini önlemiş olursun. 
John Milton :Neşe, hayatın en büyük amacıdır. 
John Wooden: Sanki sonsuza dek yaşayacak gibi ilim öğrenin. Sanki yarın ölecekmiş gibi yaşayın 
K Gibbon: Konuşmak, öğrenmeye yol açar; ama dehanın okulu yalnızlıktır. 
Karl Popper : Beyaz kuğuları tek tek gözleyip “tüm kuğular beyazdır.” Dersek Avustralya’daki siyah kuğuların varlığı bu genellemenin yanlış olduğunu ortaya koyar.O nedenle tümevarımla çıkarılmış yasalar,salt bir güvenirlilikle değil,belli bir olasılıkla geçerlidir. 
Konfüçyüs : Kuşkularınızı azaltmak için çok dinleyin; boş şeyler söylememek için düşünerek konuşun; o zaman sık sık hata işlemezsiniz. 
Konfüçyüs : Seveceğin bir işi seçersen, yaşamında bir gün bile çalışmış olmazsın. 
La Bruyere : dünyada başarı kazanmanın iki yolu vardır: Ya kendi aklından faydalanmak, yahut da başkalarının akılsızlığından faydalanmaktır. 
La Bruyere : yaşam, duygulananlar için bir trajedi, düşünenler için bir komedidir. 
La Rochefaucauld: Pek az kimse yaşlanmasını bilir. 
La Rochefoucauld :İnsan, denemediği her şeyde yüzde yüz başarısız olur. 
Laedri:•Kim büyük fikirler için yaşıyorsa, kendisini unutmalıdır. 
Li Gi :Çok yaprak az meyve: Bu doğanın yasası. Çok söz ve az iş, bu da insanın hatasıdır. 
Lin Yutang :Akıllı adam hem kitapları ,hem de doğrudan doğruya hayatı okur. 
Lincoln: Bir ulus; yarısı hür, yarısı tutsak olursa yaşayamaz 
Ludwig Wittgenstein:Yalnızca imgeden onun gerçek mi yoksa yanlış mı olduğu bilinemez. 
Malcomb S. Forbes :Ders alınmış başarısızlık,başarı demektir. 
Mandino : Bugünden başlayarak, rastladığın herkese sanki gece yarısına dek öleceklermiş gibi davran. Onlara gösterebildiğin kadar iyilik, anlayış ve özen göster. Ve bunu herhangi bir ödüllendirilme düşüncesi olmadan yap. yaşamın dönüşü olmayacak bir biçimde değişecektir 
Mark Twain : O şekilde yaşamalısın ki, öldüğün zaman tabutçu bile matem tutsun. 
Marlowe:Herkes ölmek için yaşar, düşmek için yükselir. 
Mary McCarthy : yaşamda asla geriye bakmamayı ve pişmanlık duymamayı bir kural olarak benimseyin. Her gün, her saat bilinmezlikler içinde yaşıyoruz. 
Mavrice Maeterlinck : Huzur içinde geçen saatleri yaşanmış sayarım. 
Mehmet Kaplan: Doğru düşündüğüne inanan yanlış fikirlerle savaşmak zorunda kalır. 
Melih Özer : Bir gün nasıl olsa ayrılacağız;fakat yaşarken ayrılmayalım. 
Mevlana : başarmak için başaracağım diye başla. 
Mevlana : Her şeye doğru demek aptallıktır.Her şeye yanlış diyen zorbadır. 
Moliere : Zorluklar, başarının değerini arttıran süslerdir. 
Montaigne : dünyaya geldiğimiz gün bir yandan yaşamaya, bir yandan ölmeye başlarız. 
Montaigne : Bir başarı bin mazeretten üstündür. 
Montaigne : Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar. 
Montaigne : Doğanın istediği gibi düşün ve yaşa. 
Montaigne : Okunu hedeften öteye atan okçu,Okunu hedefe ulaştıramayan okçudan daha başarılı sayılamaz. 
Muhammed Bozdağ : Baş döndürücü bir başarıya imza atabilmek için baş döndürücü işler yapmaya değil, baş döndürücü arzulara sahip olmaya ihtiyacımız var. 
Muhammed Bozdağ : başarı aynı yönde sonuna kadar gitmektir. 
Muhammed Bozdağ : başarısızlık yapamamak değil, yapamayacağını sanmaktır. 
Muhammed Bozdağ : başarmak isteyen tüm gemilerini yakmalı ve girdiği yoldan geriye dönüşü imkansız hale getirmelidir. 
Muhammed Bozdağ : başarmanın yapmaktan başka bir yolu yoktur. 
Muhammed Bozdağ : Başkasının ürettiği eseri satın alabilirsiniz, ancak kendi başarınızı satın alamazsınız. 
Muhammed Bozdağ : Başlangıçta hata yapmadan mükemmele ulaşan hiç kimse yoktur. 
Muhammed Bozdağ : Bir defa inandınız mı, inanılmaz işleri başarırsınız. Ama bir defa inanmadınız mı, tüm kainat sizi engellemek için seferber olur. 
Muhammed Bozdağ : Boğuştuğunuz şartlar ne kadar ağırsa, gelecekte ulaşacağınız başarı o kadar büyük olacaktır. 
Muhammed Bozdağ : Çoğumuzun başaramama nedeni hedefsizliğimiz değil, ama hedefimizin bulanıklığıdır. Kesinlik tam olarak neyi, tam olarak nasıl, tam olarak nerede, tam olarak ne zaman ve tam olarak ne kadar yapmak istiyorsunuz? 
Muhammed Bozdağ : Doğruyu yapmak için elimizden gelen tüm çabayı göstermeliyiz. Eğer yanlış yapmaktan korkarsak, büyük doğrularımızla insanları tanıştıramayız. 
Muhammed Bozdağ : Evet, ne yazık ki herkes başaramayacak. İşte onlar başaramayacaklarına inananlardır. 
Muhammed Bozdağ : hayatınızı işgal etmelerine izin verdiğiniz küçük işlerin kuyusu öyle bir yoğun karanlıkla hayatınızı kuşatır ki, başınızı kaldırıp, o kuyudan yukarıya nasıl çıkabileceğinizi düşünmeye imkan bulamazsınız. 
Muhammed Bozdağ : Kimsenin dünyada ikinci hayatı olmayacaktır. Bir defa şansınız var ve şimdi. 
Muhammed Bozdağ : Neyi başaracağınız, neyi, nasıl ve ne kadar istediğinize bağlıdır. 
Muhammed Bozdağ : Önemli olan arzuyu her gün canlı tutmayı başarmaktır. Yaptığımız en büyük hata ihmal etmektir, ısrar etmemektir. 
Muhammed Bozdağ : Zihinlerini ölmüş geçmişte ve doğmamış gelecekte yaşatanlar, şimdiki zamanda yaşamaya mahkum olan bedenlerini öldürürler. Beden giderse hayatı da beraberinde götürür. 
Muhammed Bozdağ : Kader iki kardeşin oynarken kurdukları hayalleri bile gerçeğe dönüştürüyorsa, sizin göz yaşlarınızla kurduğunuz hayalleri niçin gerçeğe dönüştürmesin? 
Muhiddin Arabi : Maddi hayata meyledenler için hayat deniz suyu içmeye benzer, içtikçe susarlar, susadıkça içerler. 
Mustafa Uludağ : Sabır ağacına çıkmak güçtür , Lakin meyvesi lezzetlidir. 
Mustafa Uludağ : Ümidini kaybetmiş kişiler için yaşamak; sadece vakit geçirmekten 
Nietzche : Gerçek bazılarımızın onsuz yaşayamayacağı bir yanılsamadır 
Nietzche : Sokrat,ölüm bunaltısı nedir bilmeyen,yaşayan biri değil,bir salt akıl olarak ölen ve hayat güdüsünden tümüyle kopmuş bir canavardır. 
Nietzsche : hayatı kaybetmenin kıyısına yaklaşanlar, onu daha iyi tanırlar. 
Nietzsche : Korkarak yaşarsan hayatı yalnızca seyredersin. 
Nietzsche : Uygarlaşmış dünya ilişkilerinde herkes, hiç değilse bir konuda kendini başkalarından üstün hisseder. Genel iyi yüreklilik buna dayanır. Çünkü, durum elverirse herkes yardım edebilir, o halde bir utanç duymaksızın bir yardımı da kabul edebilir. 
Nietzsche : Uygarlık tarafından yok edilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz 
Nietzsche : Kolay yaşamak istiyor musun ? Sürüde kal ve sürü sevgisi uğruna kendini unut 
Oliver Goldsmith : İlk hata saflığın, fakat sonrakiler suçun ürünleridir. 
Oscar Wilde : Aile hayatının güzelliği gibi hiç bir şey yoktur. 
Oscar Wilde : Akrabalar, ne yaşamasını nede ölecek zamanı bilen insanlardır. 
Oscar Wilde : hayatta bütün başarılarımı her zaman ve her işte zamanından bir çeyrek saat önce harekete geçmeme borçluyum. 
Oscar Wilde : hayatta iki çeşit trajedi vardır; biri istediğini elde edememek, öteki; elde etmek. 
Oscar Wilde : Hepimiz bir bataklıkta yaşıyoruz, ama bazlarımız yıldızlara bakıyor. 
Oscar Wilde : Şanssızlığa katlanabiliriz, çünkü dışarıdan gelir ve tümüyle rastlantısaldir. Oysa yaşamda bizi asıl yaralayan, yaptığımız hatalara hayıflanmaktır. 
Paul Valery : Bir devlet, yaşayan ve kendine karşı çıkanı ne kadar koruyabilirse o 
kadar güçlüdür. 
Paul Valery : yaşlanmak, olabilirliğin azalmasıdır. 
Petrarca : Yalnız bir yaşamı sürekli aradım (Dere, tarla ve orman tanıktır buna)ışığın yolunu bulmamda yararı dokunmayan, O budala kafalardan kaçarak. 
Pierre Reverdy : Orman için ateş neyse, yaşam için de şiir odur.Şiir yaşamdan çıkar ve onu değiştirir. 
Publilius Syrus : Büyüğün tespit ettiği yanlış da olsa, doğrudur. 
Pythagoras : Ne gizli,ne de başkalarının yanında utanacak bir şey yapma. 
Rembrantd : Düşünmediğim zaman, yaşamadığım zamandır. 
Rıfat Necdet Evrimer : Ömür maceramız bitmeseydi yaşamak külfet olurdu. 
Richard Bach: yaşamınızdaki her sorun, içinde bir armağan saklar. 
Richard Wilkins : hayatınızı bir para kazanma denemesi olarak kullanmayın. 
Rod Gilbert : Yitirenler başarısızlığı getireceği cezaları düşünürlerken; kazanlar,başarının getireceği ödülleri gözlerinin önünde canlandırırlar 
Rudyard Kipling : hayatta başarılı olanlar, kendilerine gereken bilgileri öğrenmekten bir an geri kalmazlar ve hadiselerin sebeplerini her zaman araştırırlar. 
Ruskin: Genellikle bütün büyük yanlışların altında gurur yatar 
Sadi : Uykusu uyanıklığından hayırlı olan kötü yaşayışlı kimse varsın ölsün. 
Samuel Daniel : Eğlence, gençlikte günah, yaşlılıkta çılgınlıktır. 
Schiller : Büyük başarıların sahipleri, küçük işleri titizlikle yapabilme sabrını gösteren kişilerdir. 
Senaca : Biz ekseriya duvarların emin yaşamamız için değil, gizlice günah işlememek için bizi çevirdiğini sanırız. 
Senaca : Kitapsız yaşamak,kör sağır,dilsiz yaşamaktır. 
Shakespeare : yaşamak mı, yoksa ölmek mi, mesele bunda 
Sokrat : Sorgulanmayan hayat yaşanmaya değmez. 
Solon : Hiç durmadan öğrene öğrene yaşlanıyorum. 
Southey : Ne kadar yaşarsanız yaşayın, ilk 20 yıl ömrünüzün en uzun yarısıdır. 
Stefan Zweig : Gerçek doktor, her hasta ile yaşayıp ölendir. 
Steve Chandler : başarı gücünün anahtarı ,en küçük şeyleri bile yapma, ama onları hemen yapma arzusu duymanızdadır. 
Steve Chandler : başarı sürecindeki ilk adım,ne yapmak istediğinizin görüntüsüne sahip olmaktır. 
Steve Chandler : Eğer irade gücünüzün pek olmadığını düşünüyorsanız, kendi başarınızı sabote ediyorsunuz demektir. 
Steve Chandler : Her sorunun bir çözümü vardır. Biri yoksa, öbürüne de sahip olamazsınız. Öyleyse, niçin sorunlarımızdan nefret ettiğimizi söyleriz? Niçin mücadelesiz bir hayat isteğini ileri süreriz. 
Steve Chandler : Kendi hayanızdan başkasını yaşamayın. 
Steve Chandler : Kendinizi o işi yapıyormuş gibi düşleyemediğiniz hiçbir şeyi başaramazsınız 
Sweet Marden : başarı,kişinin başlangıç noktası ile ulaştığı yer arasındaki farktır. 
Teo :Kötü olan hataya düşmek değil hatada ısrar etmektir. 
Tülin Şahin : yaşamdaki duruşumuz algıladıklarımızın yansımasıdır. 
Victor Hugo : Çalışmak hayat, düşünmek ışıktır. 
Voltaire : Düşüncelerinize katılmıyorum ama, düşüncelerinizi savunmanız için gerekirse hayatımı bile verebilirim. 
Voltaire : hayat, arkadaşlıktan daha büyük bir hediye vermez. 
Voltaire : yaşının ruhuna sahip olmayan, yaşının tüm sıkıntılarını yaşar. 
Voltaire : Yolcu;”Çalışma olanağınız varken böyle aşağılık bir iş görmekten utanmıyor musunuz?” derken,dilenci:”Bayım,ben sizden para istiyorum,öğüt değil!”demiş. 
Walter Bagehot : hayatta en büyük eğlence, başkalarının "yapamazsın" dediğini yapmaktır. 
Watson : yaşamın iki trajedisi vardır. Birincisi istediğimizi elde edememek, diğeri ise istemediğimizi elde etmek. 
Will Rogers : hayatını, papağanını kentin en büyük dedikoducusuna satmaktan çekinmeyecek biçimde yaşa. 
William Feather : başarı,çoğunlukla ötekiler pes ettikten sonra da ipe asılıyor olmaktır. 
William Feather : Birşeyi başarmak için ona kesin karar vermekten başka başarıya ulaştırıcı bir yol bilmiyorum. 
William Penn: Herkes karşı olsa da, doğru doğrudur. Herkes taraf olsa da, yanlış yanlıştır. 
Yavuz Sultan Selim : Devletleri yıkan tüm hatanın altında nice gururun gafleti yatar. 
Ziya Gökalp : Düşünmek ve söylemek kolay, fakat yaşamak, hele başarı ile sonuçlandırmak çok zordur 

( Hayat - Utanma - Başarı Ve Hata Üzerine Güzel Sözler başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 19.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.