ILIMLI İSLÂMLIK.
       
  Batının ve Hırıstiyan aleminin, Türkiye üzerinde oynama gayreti içinde olduğu oyunlardan biri de, Ilımlı İslâm'lıktır. İslâmiyet yeryüzüne gelen son dindir. Kitabı Kuran-ı Kerim kıyamete kadar tek harfi değişmeyeceği, Allah tarafından teyminat altına alındığı tüm Müslüman'larca bilinmektedir. İslâmın ve imanın şartları Kuran-ı Kerim'de belirtilmiştir. Allaha inanıp teslim olan ve islâmın şartlarını harfiyen yerine getirene Müslüman denir. Müslüman aynı zamanda dindar adam demektir. Eskiden dindar adamdan zarar gelmez, dinsizden zarar gelir denirdi. Şimdi zamanımızda işler tersine döndü. Dindar geçinenler, dini alet ederek kendisine ve çevresine haksız kazançlar ve büyük rantlar elde etme gayreti içine girmiş durumdadırlar. Buda Hırıstiyan aleminin ekmeğine yağ sürmekte olup, bize ılımlı islâmlığı yutturma, dinimizi sulandırma gayreti içine girmişlerdir. Bu oyuna gelmeyelim. Fakat ülkeyi yöneten bazı siyasiler, birçok cemaatler ve hatta dinini iyi bildiğini idda edenler malesef, bu sulandırmalara ayak uydurur duruma gelmişlerdir.
     Geçenlerde İnternette bir yazılı fotoğrafa rastladım. Buna bir anlam veremedim. Bunu yazımın üzerindeki fotoğrafta okuyucularımla paylaşmayı uygun görüyorum. Fotoğraftaki bu yazıyı okuyan bir genç ne düşünecek? Demekki namazsız da Müslüman oluyormuş fikrine kapılmaz mı? Halbuki yarın mahşerde, yeniden dirilecek insanlar, Allah'ın huzurunda ilk önce namazdan hesaba çekileceklerdir. Namaz sorularını rahat bir şekilde cevaplayanlar, diğer soruları daha kolay cevaplayacakları camiilerde din adamları tarafından vaaz edilmektedir. Peygamberimiz, "Dinin direği namazdır" demiştir. 
Müslüman, İslâm dinine inanan, Allah'a teslim olan kişi olduğuna göre, nasıl namazdan uzaklaşabilir? Güzel ahlâk nasıl kazanılır? Namazsız Müslüman olur mu? İslâmın beş temel şartından biri namaz değil midir? 
 
  Batılılar uzun yıllar üzerimize, topla tüfekle geldiler ve onlarca Haçlı seferleri düzenlediler. Çanakkale'de ve Kurtuluş Savaşında, bunların hepsinde de hüsrana uğrayarak, geldikleri gibi geriye dönme durumunda kaldılar. Bundan sonra taktiği değiştirerek, bizleri örf, adet, gelenek, göreneklerimizden uzaklaştırma gayreti içine girdiler. Gördüler ki bu işte oldukça başarılı bir mesafe aldıklar, son olarakta manevi duygular ve dinden uzaklaştırma, amacı ile dinimizi sulandırıp, ılımlı islâmlık yutturmacılığına soyundular. Bunların oyununa gelmeyelim. Dinimizden ve maneviyatımızdan asla taviz vermeyelim. 24.Mart.2012
  
( Ilımlı İslamlık. başlıklı yazı HACI tarafından 24.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.