Hahaha hıı huu hhuu..... koridorda bir kahkaka, sonra açık kapıdan bir baş belirdi.
-Müdür nasılsın anladınmı hı hı hı...
 
Evrakların içine yığılmış müdür başını kaldırdı , ilçedeki hükümet konağında başka bir kurumda çalışan memur olduğunu anladı. Birkaç kez işe gidip gelirken, bir iki defada merdivenlerde karşılaşmıştı. Garip halleri vardı. Uzaktan diğer  memurların, onunla  kah dalga geçtiklerine kah bağırıp kızdıklarına şahit olmuştu.
 Kulak misafiri olduğu bir konuşmada da eşinden boşandığı, aşırı derece de borçlandığı, bunalıma girdiği , bu nedenle sadece işe gidip geldiği, koridor memuru olduğunu , durumundan dolayıda amir ve memurların iş konusunda çok sıkmadıkları biri olduğunu hatırladı....
 
Göz göze gelmişti bu garip adamla...saçlarını yana taramış, şişe dipi gibi gözlük takmışş aşırı derecede kiloluydu..
Hem dış görünüşü, hemde iç dünyasıyla tamamen kaybetmiş gibi duruyordu... Diğer insanlarla ilişkileri anlaşılıyorduki ya alay edilmek, yada hakaret edilmek şeklinde  tezahür ediyor olmalıydı..  kendiside bu duruma alışmış;
 ya sessiz kalıp boyun bükmek, yada koridor da yankılanan bir hahaha hihi hhhii kahkasıyla içindeki acıyı hissetmek şeklinde tavır gösteriyordu...
 
İnsanlar o kahkahalardaki acıyı hissediyorlarmıydı bilinmez ama başka kurumdaki müdür o acıyı hissetmişti.....
 
Anadın mı müdür hıhı hıhıhı ....
 
Ne dediğinide bilmeyen bu adama karşı , önce işlerden dolayı bir iki lafla başından atmayı düşündü, birazda yorgundu , sonra adamı vesile edip bir çay molası vermeye karar kıldı.
 
- Gel bakalım Murat bey bir çay içelim...
 
- İçelim güzelleşelim müdür anadın mı haha hıhı
 
Çay söylendi..
 
-Bey iyiyim Murat bey sen nasılsın, işler nasıl gidiyor...
 
 Genellikle kendisiyle uzun süredir bu saygı üslubuyla konuşulmadığı anlaşılan Murat bey biraz şaşkınlık geçirdi..sonra ciddileşti ve gözlerini yere dikti..
 
- İşler mi ?
 
Bir an da olsa boşlukta dolaşan bir nesnenin yere inip duraklaması gibi etkili bir saygı üslubu karşısında duraklamıştı...
Sonra birden ciddiyetin yerini eski hali aldı
 
 -hangi işler müdür anadın mı hıhı hıhı ince işlermi ? ha ha
 
Müdür saygı içeren duruşunu bozmadan hafif bir tebessüm etti..ve bak Murat bey sen çok değerli bir insansın, seni yaratan sana değer vemeseydi olmazdın, değerini inşallah bilirsin...
-Müdür niye böyle konuştu, kendisine sorulsa belki cevabı yok ama içinden bir ses konuşuyor..dilide tercüman oluyordu...
 
-Değerli mi ? -tabi müdür ben çok değerli bir insanım haha hıhı anadın mı?
 
Müdür faydası olur mu olmazmı pek bilinmez ama kaybetmiş ve hayattan bir umudu olmayan bu adama karşı bir umut ışığı göstermek istiyordu....
 
O sırada açık kapıdan Murat beyin bir mesai arkadaşı; - lan koridor memuru müdürü mü oyalıyorsun, gereksiz adam demesin mi...
 
Gözünü tekrar yere dikti Murat bey..
 
Hayatın cilvesi ve kader ..ne dese belki işe yaramayacaktı ve kimse yardım edemeyecekti belki de ...
 
-Murat bey dedi Müdür... sen çok değerli bir insansın..seni 1 saat sonra çok yüce bir makam sahibi huzuruna çağrıyor...öyle ki sana o kadar değer veriyor ki  huzuruna çağırmak için yaratmış...eğer huzuruna gidersen de çok güzel hediyeler verecek..belki de en önemli hediye... gönül huzuru.. bir ziyaret et ne çıkar....
 
ezan okunmuştu...namaz kılınımş cemaat camiden çıkarken, Müdür Murat beyle karşılaştı...
 
- Müdür...anadınmı ? sanada dua ettim hıhıhı ...
 
Bu sefer ki gülmeler Müdürün içini pek acıtmıyordu.............................
 
 
 
 
 
 
( Anadın Mı başlıklı yazı Nacaroğlu tarafından 2.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.