DOST DEDİĞİN.
   Sevilecek biri olmadığın zamanlarda bile,
        Seni sevmeli...
   Sarılacak biri olmadığın zamanlarda bile,
        Sana sarılmalı...
   *Dost dediğin fanatik olmalı;
   *Bütün dünya seni üzdüğünde, sana moral vermeli.
   *Ve ağladığnda, seninle ağlamalı...
   *Kalbinin derinliklerindeki, ihtiyaçları hesaplamalı,
   *İşi bitince seni bir tarafa atmamalı...
                              Mevlâna.
 
                      DOSTLUK MATEMATİKSEL OLMALI.   
  Bu dört işlemi yaparken, çok ama çok dikkatli olmalıyız. Hatayı hiç kabül etmez.
Hatadan geri dönüş te, umulduğu kadar bir yarar sağlamaz görüşündeyim.
    *Sevinci x Çarpmalı ki, çoğalsın. (Sevinç paylaştıkça çoğalır)
    *Üzüntüyü : Bölmeli ki azalsın. (Üzüntü bölüştükçe azalır)
    *Geçmişi - Çıkarmalı ki. Geleceğe yer açılsın.
    *Yarını + Toplamalı vede, dikkatle takip etmelidir.
  İyi gün dostu menfaate dayalı ve geçici olur. Hakiki dost kötü günde belli olur...
 ("Düşenin dostu olmaz") derler. En candan dost Anne'dir.
 ( "Ana gibi yar, Vatan gibi diyar olmaz") Nice güzel yarınlara kavuşup, mutlu bir
yaşantı ümitleri ile.    
( Dost Dediğin. başlıklı yazı HACI tarafından 5.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.