CAMİİ'LERE YAPILAN YARDIMIN ÖNEMİ.
   Camii'ler Müslümanların toplu ibadet yaptıkları yer olup, aynı zamanda Allah'ın evidir. Bunu bütün İslâm alemi de böyle bilirler. Bu kutsal yerlere girip çıkmanın birçok kuralları vardır. Bu kuralları din görevlilerinden, büyüklerimiz ve ebeveynlerimizden yeterince hepimiz öğrenip, yeri geldiğnce uygular durumdayız kanaatindeyim. Bu işin birinci boyutudur.
   Birde bilinmesi ve üzerinde durulması gereken işin ikinci boyutu vardır. Buda bu kutsal yerlerin ihtiyaç nispetinde yenilerinin yapılması, mevcut olanların da bakılması, onarılması ve çevre düzenlemelerinin yapılması, elektrik, su v.s. giderlerinin karşılanması gücümüz nispetinde bizlere düşmektedir. Bu kutsal yerlere yapılan yardımların, Allah katında derecesi büyüktür.
   Atalarımız "Ne verirsen elinle, o gider seninle" demişler. Bir camii inşaatına yapılan bir tuğla yardımın o camii ayakta durduğu ve kullanıldığı sürece, yardımı yapanların amel defterlerine sevap yazıldığını duyarız.
 
                                          Camii'ler Müslümanların ibadet yeri, Allah'ın evidir,
                                          Bu kutsal yerlere, ne kadar çok yardım yapsak yeridir.
                                          Yardımı az, çok demeden, içimizden gelerek yapalım,
                                          Bunu bir yarış bilerek, hep bu yarışın başında olalım.
                                       
                                           Allah yapılan yardımların sevabını, fazlasıyla verir.
                                         Sende bu bilinçle, muhtaç ve ihtiyacı olanları sevindir.
                                         "Ne verirsen elinle, o gider seninle" boşuna denmemiş,
                                        Ayrıca bu hususta, "Alan elden, veren el evlâdır" denmiş.
                                        
                                      Ben içimden geldiğince, fikirlerimi kaleme almaya çalıştım,
                                       Yazdıklarım okuyanlara ışık tutar, budur benim maksadım.
                                     Çok asil ve yardımsever bir milletin ferdiyiz, gözümüz aydın,
                                   Yukarıdaki duygu, düşünce ve görüşleri sunan, Hacı Raif Aydın.
                                                              29.Nisan.2012                      (Emekli Öğretmen).                                            
( Camiilere Yapılan Yardımın Önemi. başlıklı yazı HACI tarafından 29.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.