ELLİNCİ YIL PLÂKETİ.
                                                   ELLİNCİ YIL BULUŞMASI.
     27.Mayıs.2012 Tarihinde Kepirtepeliler Eğitim Vakfının her yıl organize ettiği, 22. Kepirliler buluşma gününe katılmak üzere, İstanbul'dan erkenden heyecan içinde  Lüleburgaz-Kepirtepe'ye yola çıktım. Bu 22. Kepirliler buluşma gününün bende çok büyük bir önemi vardı. 1962 Kepirtepe İlköğretmen Okulu mezunu olduğum için. Eğitim Vakfımızın bizlere vereceği 50. yıl plâketini alacağım ve 50 yıldır göremediğim sınıf arkadaşlarımla buluşabilme merakım, bu günün önemini bir kat daha arttırıyordu.
 
    Bundan öncede 20. ve 21. Buluşma gününe katılmış ancak 4-5 arkadaşımla görüşebilmiştim. Bu 22. Buluşma gününde, yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı çok daha heyecanlı ve farklı duygular içindeydim. Fakat umduğumu bulduğumu söyleyemem. "İnsan gözden uzak olunca, gönüldende uzak olur"muş sözünü Atalarımız boşuna söylememişler. 1962 Yılında 6/B sınıfından 44 kişi mezun olmuştuk. 50 Yıl sonra hayatta 33 arkadaş kalmış. Onbir arkadaşımız Hakk'ın rahmetine kavuşmuştu. 33 arkadaştan 23 tanesi 50. yıl plâketini almaya geldi.
 
   Aradan geçen 50 yıl birçok arkadaşımızı o kadar değiştirmiş ki. Bir çoğunun fiziği hatta bazılarının da kimyası bozulmuş. Hafıza kaybına uğrayanlar olmuş. Plâketini alan 23 arkadaşımı cismen uzaktan görmeme rağmen ancak 15 kadar arkadaşımla yüz yüze görüşüp konuşabilme fırsatım oldu. En çok altı arkadaş bir araya gelip fotoğraf çektirebildik. Hatta üç arkadaşımızı ancak plâket alırken uzaktan gördüm, ondan sonra nereye gittiklerini bile göremedim. Bu gibi durumlarla karşılaşacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Bu beni çok üzdü.
 
   Yinede 10-15 arkadaşımla buluşup hasret gidermek, Mustafa Sarıoğlu arkadaşımızın tüm arkadaşları Lüleburgaz'daki çiftliğine davet etmesi ve 50. yıl şeref plâketimizi almak beni çok mutlu etti. Bizlerin buluşmamıza vesile olan Kepirliler Eğitim Vakfı Başkanı Sayın Veli Şenkarabacak ve Yönetim Kurulu üyelerine, sonsuz teşekkürlerimi sunar, başarılarının devamını dilerim.
 
   06.Haziran.2012 Hacı Raif Aydın. (Emekli Öğretmen).                                                       
 
 
( Ellinci Yıl Buluşması. başlıklı yazı HACI tarafından 6.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.