CİNLER
Gecenin sessizliği vurmuştu sanki..O kadar sıcaktı ki resmen durduğumuz yerde bunalıyorduk.Nem desen tenimi yapış,yapış yapmıştı.Duş alıyor yine aynı şekilde yapış,yapış oluyorduk.Klima çalıştırmaktan elektrik faturasını ödemeye zorlandığım şu günlerde kapıyı pencereyi sonuna kadar açtım..Allahtan sineklikler vardı değilse sivrilere yem olurduk.
Pencereyi açınca sadece ağustos böceklerinin sesi geliyordu zır,zır..İşte gecenin sessizliğini bozabilecek bir tek siz varsınız diye,diye su içmeye gittim mutfağa..Dolaptan çıkardığım pet şişeden bir bardak su koydum.Kana,kana içtim yetmedi bir bardak daha içtim.Terlemekten su kaybettiğimiz için bilinçli olarak da su içmeye çalışıyordum.Yatak odasına döndüğümde içimden pencereden bakmak geldi..Şöyle sağa sola baktım yollar ıssızdı.Ağaçların dalları bile sallanmıyordu.Hiç esinti yoktu.Pencerenin önündeki hanımeli kokusu geliyordu burcu,burcu..Bugün bir başka sessizlik vardı sanki..Her gün vızır,vızır geçen arabalar bugün nedense geçmiyordu..Yatağıma öyle uzandım ki sanki her yerim ağrıyormuş da ihtiyacım varmış uzanmaya gibi hissettim kendimi..Tam uyuyabilir miyim diye yatakta bir o yana bir bu yana dönerken bir çığlık duydum..O kadar derinden geliyordu ki önce rüyamı görüyorum diye gözlerimi ovuşturdum..Önce uyuduğumu sandım.
_’’Hayır,hayır uyanığım’’dedim kendi kendime.
Yüz üstü beş dakika falan bekledim.Bir çığlık daha geldi ama önce pencereye koştum bir sağa bir sola baktım.Göründüğüm kadarıyla bir şey yoktu.Hemen saate baktım saat 01,30 olmuştu.Bu saatte nedir kimdir bağıran diye merak etmiştim..Hemen sırtıma sabahlığımı giydim.Saçlarımı tokayla yukarı tutturdum ve balkona koştum.Dinlemeye başladım sesin nerden geldiğini..O sırada koşarak balkona çıktığımı hisseden kızım da peşimden balkona geldi..Yavaşça elimden tuttu.Sesi duymuş olmalı ki sanki titriyordu..Elini korkma dercesine sıkıca tuttum.Hiç ses çıkarmadan dinlemeye başladık..Bu ses sürekli gelmiyordu..Arada bir geliyordu.Kızım ne oldu anne dercesine yüzüme bakıyordu.Elimle sus diye işaret ettim..Annem çocukluğumda gece bir ses duyarsan aman cevap verme’’şeytan’’olabilir derdi..Kızıma da onun için sus demiştim..O sırada bir çığlık daha atıldı.Aman Yarabbim ne çığlıktı..O kadar derinden geldi ki sanki birini öldürüyorlar gibi..Kızıma baktım kızım bana baktı..Kalbim duracak gibi oldu..Çok korktum..Sessizlik desen çığlığı daha çok hissettiriyordu.Birbirimize sarıldık..Birden bütün binaların ışıkları tek,tek yanmaya başladı.Demek ki son çığlığı duymuşlardı..Komşuların hepsi evlerinin balkonuna çıkmıştı.Önce seslenmedim kimseye..Anlamaya çalışıyordum olayı..Tekrar sesin gelmesini bekliyordum..Bir çığlık daha geldi..Çığlıktan sonra sesler gelmeye başladı..
_’’Yapma etme dur otur’’falan diye bay ve bayan sesleri geliyordu..
Karşımdaki komşu da balkondan pür dikkat dinliyordu.Ses arada bir geldiği için anlayamıyorduk olayı.Neyse karşı komşulardan birisinin eşi koştu hemen yukarıya doğru..Tepedeki evlerden geliyordu ses..Birden bire ağustos böceklerinin sesini unuttum..Sanki susmuşlardı..Kızımla beklemeye başladık..Bir daha ses ve bir kadının koştuğunu gördüm:nasıl koşuyor ara sokakta..Adamın biri tuttu kolundan kucakladığı gibi evine getirdi..O sırada kim haber verdiyse jandarma geldi..Belki birisi benim gibi birbirlerini öldürüyorlar diye düşündü haber verdi jandarmaya artık orasını bilmiyorum.Neler oluyordu ?
Gece yarısı olduğu için gidemedim de..Tabi bizim uyku tamamen gitti..Sabah işe nasıl gideceğim derken jandarmanın geriye gittiğini gördüm.Bizim komşunun eşi geri eve doğru geliyordu..Merak ettiğim için seslendim hemen..
_’’İsmail abi ne olmuş ne o ses öyle’’dedim.?
İsmail abi pişkin pişkin
_’’Kadına cin çarpmış öyle diyorlar ‘’dedi.Ben de
_’’Ne cini’’demişim..İsmail abi de
_’’Uzun süredir oluyormuş bu gün çok ağır geçirdi dediler bilmiyorum’’dedi.Hemen
_’’Doktora götürmemişler mi abi’’dedim.?İsmail abi
_’’Götürmüşler ama hiç tedavi olamamış hocaya gideceklermiş ‘’dedi.
Kendi kendime Allah,Allah dedim.Meğer kadına cinler geliyormuş.Ben o geceyi uyumadan geçirdim.O günden beri her gece saat birden sonra kadıncağız sürekli bağırıyor..Sesi falan kısıldı..Cinleri yok edecek hoca bulsalar gideceklermiş..Ben bunu bir türlü çözemedim..Bir insanı kendini kaybettirecek kadar,İstem dışı hareket ettirecek kadar ve o şekilde bağırtacak kadar cin sıkar mı..?Nasıl giriyor insan beynine bu cin,nasıl bu hale getiriyor.?Bu nasıl bir şey böyle ya anlamadım.Kadını nasıl çarpmış ki cin dedim kendi kendime.?Kadının attığı çığlıklar hala kulağımda.Herhangi bir ses duysam sanki yüreğim parçalanıyor gibi oluyorum..
İnsan başına gelmeyince bilmezmiş.Allah korusun hepimizi..En önemlisi sağlık .

Paylaşmak istedim..
( Cinler başlıklı yazı sidika-emek tarafından 5.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.