Bu gün seni çok özledim.Neden bilmiyorum anlatması imkansız bir düğüm boğazıma tıkandı konuşmak istiyorum sesim çıkmıyor, susuyorum beni boğuyor.

 

Beklenmedik bir an da çıkıversen karşıma hiç ummadığım bir an da mesela.Mutluluğun kanatlarında uçardım be sevgili.Cennet ne imiş dünyada görürdüm .Nasıl sarılırdım boynuna, nasıl öperdim asırlık susuzlukla.Sanki gelecekmişsin gibi beklemek ama gelmeyeceğini bilmek kahreden bir girdap. beni içine çekmekte.  

 

Nedensizliğe kurban verdiğimiz sevdam.Her an, her dakika ağlıyorum sen bilmiyorsun.Aklıma geldikçe sözlerin, itirazların kendimden biraz daha nefret eder oluyorum.Daha çok kızıyor, daha çok kinleniyorum.

 

Öyle bir boşluktayım ki.Ne elimi koyacak yer buluyorum, ne de aklımı.Gözümü kapatıyorum sen, açıyorum sen, her yerde, her şeyde sen.Hıçkırarak ağlamak ne demek bilir misin sen ? uyumak için yatağa girip de uyuyamadan tekrar kalkmak, Günlerce uykusuz kalmak, yemek yemeyi bile unutmak.Görenlerin hastamısın diye sorduğu sorulara muhatap olmak.Ve hiç birine sağlıklı olduğunu inandıramamak .Gözleri içine çökmüş, her ayağa kalktığında başı dönüp bir yere tutunma ihtiyacı hissedip bir anlık duraklamadan sonra yürüyebilen bir aciz oldum çıktım sayende.

 

Yine uyumadığım bir gecenin gözlerime hayali sürmelediği bir anda yazıyorum bu yazıyıda.Ben seni çok özledim.

 

 Dayanamıyorum artık ya delireceğim ya da ölecek.Öyle çok alışmışım ki sana .Her şey seninle birlikteyken güzelmiş meğerse.Bütün insanlar sen varsın diye iyiymiş, sen varsın diye saygıya, sevgiye değermiş.Herkesten nefret ediyorum.Kimseye tahammülüm yok.Acımı bile yaşayacak kadar saygı göstermiyorlar .Sen varsın diye konuştuklarının, anlattıklarının anlamı varmış meğerse.

 

Seslenmeni isterdim şu an.Özledim seni demeni, sıcacık gülümsemenle öpmeni, beni bana getirmeni isterdim en çok.Kaybettim sevgilim kaybettim ben kendimi !Kaybettim ben seni.Bir tek sen bulabilirsin beni.En çok saklandığım yer kalbindi biliyorsun.

 

Şiirim sustu ağrılı yangınlarıma yetmiyor hiçbir kelime.Anlatamıyor közümü, külümü ,dumansız tütüşümü ; ,aşklaşmış dilim dönmez oldu acı zindanına kapattığın o andan beri.

 

Ey yalnızlığımın ülkesi.İhtilal eder gerçeğim, ayaklanır tüm şüphelerim, kalbim sızlar  çöreklenmiş acımla.Tek isteğim, tek sarılmak istediğim , tek özlemim, en büyük yeminim, kalbim anlıyor musun kalbim.Ben seni çok özledim.    

 

Gel canım vereyim, gel gök mavilerin enginlerinde yüzelim bakir sevginin yüceliğinde,  gel aşk neymiş, sevgi neymiş bilmeyenlere öğretelim gel ki ölümü öldürelim sevgilim.Ebedi mutluluğa erelim.

 

Değmedi gözlerim, dudaklarım senden başkasına, sarmadı kollarım bedeninden başka, yorgunum ve de tutkulu gücüm kalmadı artık

Suyum,

ekmeğim,

tuzum ,

canıma can katanım.

Gelmeyeceksen yani hiç gelmeyeceksen

 

Kahrolayım ben.Kahrolayım.     
 
 
Dilâ İzci
 
 
 
 
 
( Seni Seviyorum başlıklı yazı Dila İzci tarafından 16.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.