Kaç kez şans verir hayat insana? Ya da insan kaç kez yakalar şansı, kaç kez şans tanır bir insan, insana? Şans tanımak kimin hakkı ki hayatta ? Tanınsa da kim kullanabilir ki tüm şanslarını kaçırmadan ?

              Şu an bu satırları yazma fırsatını bana veren yüce Allah ‘ıma binlerce kez şükürler olsun. İlham perilerime de bir o kadar teşekkür borçluyum tabi burada. Bir de paylaşma fırsatını yaratan  ‘ sendeyaz ‘ kurucuları, yöneticileri ve burada kalmamızı sürekli yapan değerli üyeler, şairler, dostlar sonsuz teşekkürler. İyiki varsınız !

              Henüz kalemimin bir kararı yok yazmak istediğim konuya dair. Tıpkı kendim gibi kararsız kalemimde. Mal sahibine çekmezse harammış tabi :) Hislendim sadece hepsi bu. Nasılsa bulur o dalgalanacak bir deniz, demir atacak bir liman kendine. Yeter ki bırakmayayım onu, sevgiyle tutulan kalem, pas tutar mı ki hiç ?

              Neleri bıraktım ki bugüne kadar sevipte yarı yolda! Ne istediler de vermedim ki ihtiyacı olana. Olanı feda ettim sevdiklerime, bazen de sevmelerini istediklerime. Olmayanı aradım, taradım, koşturdum, buldum, durmadım ! Durmayacağımda, yorulmadım !

               Ufff…! İçmeden güzelleşim galiba :) Korkuyorum sanki, o kadar çok şey var ki aklımda, hepsini bir kenara atıp, sadece kalbime mi emanet etsem kalemi acaba ? Neyse o bilir yazması gerekenleri !

               ‘ Ya hep ya hiç ‘ değil mi benim felsefem ? İkisiylede yazıyorum o zaman. Varsın anlayan da olmasın hiç, ne farkeder ki … Gidenleri yazsam diyorum… ( aman canım, ne gerek var şimdi, giden gitti işte ) Geçmişten karalasam birkaç satır… ( Geçmiş işte adı üstünde, geçmese bile ) Hayalleri yazsam… (Gerçek mi olacak sanki ) Dokunmayayım onlara da şimdi.

         Hayat ne garip ! Film gibi oynatıyor da , tekrarı yok bir daha. Pembe diziler gibi tekrar tekrar izletiyor adeta.

        
          Okulun en başarılı öğrencilerindendim ilk ve orta okulda. Maddi manevi çöküntüler, yanlış seçimler (okul, bölüm seçimi ) sonlandıramadan bitirdik işte ! Meslek sahibi olamadık bu yaşa geldikte. Yiyecek ekmeğimiz yok değilde, kimse Özge bu demez işte… Bir yerlere gelip yükselmediysen, şartlar el vermediyse, eline geçen şansları da değerlendiremedinse vay haline ! Adam değilsin o zaman bu devirde !

           Eline geçen fırsatları değerlendiremeyen, yanlış değerlendiren, yaşanması mümkün iken yaşanmayanlar, yaşanamayanlar, Mümkün ‘ lüye koşanlar, olmadı deyip başa dönenler, döndüklerinde hiçbir şeyin eskisi gibi olmadığını görenler, zorlayanlar, çabuk pes edenler, yılanlar, yılmayanlar, (yılan)larla yaşayanlar, küsenler, gidenler, geri dönenler, Memnunlar, Memnuneler…. :)

          Herşeyimi kaybetmişte olabilirdim şu an hayatta ! Tabi önce kazanmak lazımdı da… Çok yaşlanırdım o zaman da…Evli hatta çocuklu olurdum belki de. Belki mutlu, belki hüzün dolu, belki pişmanlık ya da özlem dolu…

           Neyseki çok kazanmadığımdan, çokta kaybetmedim hayatta. Herşeye sahip olmak istesem, olurdum belki ama herşeyi ne yapayım ben, sahip çıkacak gücüm olmadıktan sonra ! Gülüşüm var ya işte… O herşeye bedel aslında. Fakirin ekmeği umut değil gülüşü artık. Yani değilse bile bende böyle. Fakir değilim aslında da fakir ya da hakir görenler varsa diye hani :)

            Sigaram yanıyor şimdi ama birazdan bitip, tükenecek. İstesem de istemesem de. Çektikçe bitiverecek iki parmağımın arasında. Küllüğe basacağım sonrasında. Atlan deve değil ya :) Altı yıl aradan sonra, yeniden hayata tutundum, okuluma başlayıp başarılı bir öğrenci oldum ya, bu okulda bitecek sonunda. Allah ‘ ın izniyle ve de gayretimle tabi ya … Şimdi yazıyorum ya bu satırları, bu satırlarda bitecek birazdan. Her güzel şey biter bir gün değil mi ? Ama yüzünüzde bırakırsam bir tebessüm, işte onun bende bıraktığı tebessüm hiç bitmeyecek  !

             Demem o ki ; herşey bitiyor, herkes gidiyor… Sonsuza kadarı geçtim zaten de, ölene dek kimse kalmıyor daima yanımızda. Bir gülüşümüz var sadık, kondurabilirsek kelebek etkisini ruhlarımıza !

 

                       Gülümseyin bakayım bir defa :)

            Kondu bakın yanaklarınıza mutluluk bir daha !

                        Bırakmaz siz istemezseniz asla !

 

( Bu Son Şansın başlıklı yazı ösqee tarafından 23.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.