Medcezirler de kaldım aklım fikrim karıştı

İstihareye yattım gelme felek üstüme

Bana küsen talihim eller ile barıştı

........İstihareye yattım gelme felek üstüme

 

Gelse de biri bana sur üfleniyor dese

İnanırdım sözüne demezdim hoca, köse

Akıbetim hayır mı Rabbim gösterir ise

.........İstihareye yattım gelme felek üstüme

 

Seccademin üstünde kurur iken yaşlarım

Bitti derken geriye döndü geldi kışlarım

Bir yol göstermiyorlar  dostlarım gardaşlarım

 .........İstihareye yattım gelme felek üstüme

 

Sap samanla karıştı derilmez harmanlarım

Günüm gecemden kara tükendi dermanlarım

Kırılsın artık kalem okunsun fermanlarım

.........İstihareye yattım gelme felek üstüme

 

Daha abdest alamam boşaldı ibriklerim

Çekil artık başımdan kapansın kirpiklerim

Ne zaman son bulacak bakalım çektiklerim

 .........İstihareye yattım gelme felek üstüme

 

Ben düşlerde ararken gelecek duyumumu

Girme sakın araya bozma sen oyunumu

Adak adadım onu ürkütme koyunumu

.........İstihareye yattım gelme felek üstüme

( Bir Resme Bir Şiir - 19 İstihareye Yattım başlıklı yazı S.SAMYELİ tarafından 25.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.