Ağabey ne çok sevindim ya sizi görünce, halbuki birkaç gün olmuş, nasıl atladım bilemiyorum. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz, iyi ki ama iyi ki geldiniz. Ağabey edebiyattan borcum nedir ? Küllen ödemeye hazırım, kredi kartına taksit var mı ?? : ))

 

Ne iyi yaptınız ya, müthiş sevindirik oldum. Bir sıkıntınız, takıldığınız bir husus olur ise tek mesajınız yeter, buralar benden sorulur, yöneticileri de tanırım, temiz çocuklardır hepsi : )) Ağabey sıcacık bir yuvaya tekrar tekrar hoş geldiniz. Gördüğünüz üzere hemen sahiplendim, sanki babamın evi, neyse fark etmez, burası da kardeşlerimin evi. Pek iyi anlaşırız : ))  Şaka bir yana sizi burada görmek çok ama çok güzel ve çok özel.

 

Saygılarımla

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Hoş Geldin Bekir Akbulut Ağabey başlıklı yazı MCU :) tarafından 25.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.