Hazar ev sahibiyiz da, geleneklerimizde elzemdir bir sıcak karşılama, hoş geldiniz sefalar getirdiniz Deniz Hanım, ne iyi yaptınız gelmekle. Gerçi siz buraları öğrenip belleyene ve bu sayfaya gelene kadar epeyce bir vakit geçer : )) Her ikimiz de net özürlü olduğumuz için, ben yorum silinmesinin mümkün olduğunu bugün öğrendim, sözüm ona 2 aydır aktif üyeyim : ))

 

Çok seveceğinizden zerrece tereddüdüm yok, hoş neden seviniyorsam : )) Bilirsiniz ben yıldız almayı severim çokçana, Nurettin Üstat burada zaten maşallah kimseye ekmek yedirdiği yok, Bekir Ağabey de gelmiş, bir de siz : )) Ohoooo,  edipahmetim var, Mevlüt Gözde Üstadım var, Ramazan Ağabey var, Fedai Ağabey var, Nejla Hanım var, Yıldız Hanım, Nebahat Hanım, Afet Hanım var, Can Ali'm var, var var da var, Gülsen şairem zati var. Bi de buradakiler de heep usta inanın, yıldız mıldız hak getire : )) Ben de genelde nesir takılıyorum.

 

Sıcacık bir yuva burası Deniz Hanım, sizlerle daha da anlam kazanacak,

 

İyi ki varsınız,

 

İyi ki geldiniz.

 

Sevgi ve Saygılarımla,

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Hoş Geldiniz Denizderya35 Hanım başlıklı yazı MCU :) tarafından 25.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.