YURDUMUN TOPRAĞI TEMİZDİR

"İngiltere Kralı Edvard İstanbul'a geldiği zaman,yatından bir motora binerek Dolmabahçe Sarayına yanaşır.

Atatürk rıhtımda onu beklemektedir.Deniz dalgalı.Kralın bindiği motor,bir inip bir çıkıyor.

İmparator rıhtıma çıkmak istediği bir sırada,eli yere değerek tozlanır.

O sırada Atatürk elini uzatır.

...
Bunu gören Kral bir mendille elini silmek isterse de Atatürk:

-Yurdumun toprağı temizdir,o elinizi kirletmez,diyerek Kralı elinden tutup rıhtıma çıkarır."

En büyük Türk'den toprak savunmasına çarpıcı bir örnek teşkil eden bu alıntı her vesileyle silaha sarılmayı marifet zanneden ve zoru görünce, elindeki silahı fırlatıp atarak Tanrı'dan medet uman "0 kafalara!" ithaf olunur.
( Toprak Ve Savunma başlıklı yazı manastırlı tarafından 30.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.