Bu manşet ülkenin en büyük gazetesinin ilk haber olarak internet sayfasına taşıdığı siteden alıntıdır. Hay Allah sizin cezanızı versin demekten öte bir tümce kurmak geçmiyor içimden. İşte bu tip sinsi ve amacı tamamen bölücülüğe kutuplaşmaya yönelik gelişmeler bizi bugünlere taşıdı. Bu haberin yıkıcı etkisi onlarca Mehmetçiğimizin şehit düşmesinden çok daha vahimdir. Namussuz tiraj ve derin devlet aymazı çakma Kemalist gazete sen kimin yarasını deşiyorsun lan, neyi kurcalıyorsun ; söz konusu haberdeki başlığın birisi bizim Yüce Dinimiz İSLAMİYET bir diğeri ise bin yıllık geçmişimiz ve birlikteliğimiz olan KÜRT KARDEŞLERİMİZ. Belli sınıflarda Matematik ile İngilizce de seçmeli, neden onları taşımıyorsun manşete ?? Verdiğin haber elbet vahim bir gidişin ayak sesleri olabileceği gibi bir normalizasyon sürecinin belirtileri de olabilir. Biz genel kültür düzeyi belli bir memleketiz, bırak vatandaş kendince yorumlasın gelişmeleri gözleyerek, sen de küçük bir makale yap haberini geç git, hepsi bu. Müsteşar tercih dağılımlarını açıklayabilir bu bilimsel bir metodoloji ve yaklaşımdır ama sen milyonlara hitaben hem de böylesi bir konjonktürde bu tip provokatif bir başlık atamazsın. Lanet olsun diyorum ve protesto ediyorum.

 

MCU

( Provokasyon başlıklı yazı MCU :) tarafından 24.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.