Kaybettiğiniz varlığa değil, onun size kaybettirdiklerine bir dilektir sabır.

Bazen kaybettikleriniz, aslında hayatınızda hiç olmaması gerekenlerdir. Sizi için için bitirmişlerdir fakat farkına varamamışsınızdır. 

  Oysa varlıkları lüzumsuz bir ağırlıktır üzerinizde. Yokluklarının acısını yaşarken bunu hissedemezsiniz. Acınızı yaşayıp da:

-Onu kaybettim kabullenmeliyim artık, dediğiniz an idrak edersiniz. Nasıl da hafiflediğinizi görünce daha çok sızlar içiniz. Onun varlığının değil de, tam tersine size kaybettirdiklerinin çok değerli olduğunu anlarsınız... İşte asıl o zaman çekersiniz acının en büyüğünü.     

Verdiğiniz değer kadar, bu değeri kime verdiğiniz de önemlidir…  Kıymet bilen, verdiğimiz değeri hak eden ve hak ettiğimiz değeri de verenlerle karşılaştırsın Rabbim cümlemizi.

                                                                             Ayşe Duran

( Sabır başlıklı yazı Ayşe Duran tarafından 28.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.