Diyarbakır'da Dicle Üniversitesi, törenle yeni akademik yılına başladı.

Bu terbiyesizliktir, bu şerefsizliktir, bu onun bunun çocukluğudur, soysuz sopsuz, namussuz, cibilliyetsiz, haysiyetsiz bir davranıştır. Bu hususta demokratik özgürlük ifadesinde bulunulamaz. Bu ülkede bu bayrak altında yaşayan herkes İstiklal Marşımız çalar iken ayağa kalkmak zorundadır, keyfiyet mevzu bahis edilemez. Şiddetle Kınıyorum, Ya Bayrağımı Marşımı sayıp kalkacaksın, ama seve seve ama eşşek gibi, hatta eşşekoğlu eşşek gibi kalkacaksın ayağa, ya da ....tir olup gideceksin yandaşlarının yanına deyyus tohumu. Seni doğruran anne babaya da yazıklar olsun, tümünüze. İçimize evimize kadar sızdınız. Bu yazıyı sadece sosyal tepkim nedeniyle değil bir ihtimal sanmam ama aramızda da ucundan kıyısından benzeri eğilimde olanlar var ise okuyunca nemalansınlar diye kaleme alıyorum.

Argo ve amiyane tabirlerim için Sayın arkadaşlarımdan özür dilerim, bu kadarını bari mazur görürsünüz umudundayım.

Saygılarımla

Mehmet Çağatay ÜnlüTÜRK


( İstiklal Marşında Ayağa Kalkmadılar başlıklı yazı MCU :) tarafından 12.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.