Dedi bana ki ya of  falanca herif bana acaip asıldı

Bir de anında hemcinslerine anlatıp gerim gerim kasıldı

Ula arkadaş anlamadım bu nice nedensellik bilmez iştir

Vatandaş gitti geldi aha da yine aynı adamla basıldı

 

Dedim ona ki yahu kardeşim onu bunu şunu görmezler mi ?

Acep bu hırtaboz onlara da olta atar ama yemezler mi ?

Kim işini yapıyor kim çişini helada hiçbir  ipucu yok

Her kelimenin gel gel seranatında seni halen bilmezler mi ?


MCU


Not : Hemen hemen her şiirimde olduğu gibi burada da belirgin bir muhatap ve adres söz konusu değildir. Sadece ara ara duyarım hep falanca şuna yazmış buna çizmiş uzaklaştırılmış vs diye, bunlar hassas konular elbette aslı astarı bilinmeden fikir yürütmek abesle iştigal olur ama hep merak ederim, pek çok hanım arkadaşım var tanıdığım üstelik de hem benimle hem de tüm çevresiyle gayet samimi ve düzeyli yazışan, neden onların başına gelmez de bazılarının ise hayatından çıkmaz, bunu anlamak gerçekten zor.

( Miş Mış Muş Müş Inınını Nınınını başlıklı yazı MCU :) tarafından 21.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.