[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4


Yahu yazmayayım istiyorum duramıyorum, kendi kendime telkin ediyorum her konuya maydonoz olma diye ama sessiz kalamıyorum. Şiirlerimize ve nesirlerimize bakar isek hemen her üye Sen De Yaz Sitesinden sitayiş ile bahis eder, olay küçücük bir özveriye geldiği zaman alayımız arazi oluyoruz. Ben ısrarla ve hevesle Antoloji 4’ün yayınlanmasını bekliyorum, çok önemsiyorum ve heyecan içerisindeyim, çocuklarıma adımın içerisine dahil olduğu ve sanal olmayan elle tutulur sanatsal bir değeri gösterebilmek için.


Neden böyle duyarsızız arkadaşlar ? Harika bir eser, çok cici bir düşünce bu. Elbet hepimizin, şahsım da dahil maddi durumlarımız buraya bütçeden aktarım yapmamıza uygun olmayabilir, izin vermeyebilir imkanlarımız ama dönüşümlü olarak nereden bakar isek bakalım ortalama ikiyüz farklı kişi girip çıkıyoruz siteye, eş zamanlı olarak düzenli takip eden üye sayısı da 70-80 kişi civarında, kimimiz iki güne bir kimimiz üç günde bir giriyoruz ama farklı isimler 150-200 arasında değişiyor. Saat 00:00’a doğru online üye sayısı tavan yapıyor, sosyal bir katılım beklendiğinde de taban yapıyor. Halen site kurucularının dışında sadece 25 kişi var kayıt yaptıran, bunun nedeninin salt parasal olduğunu hiç sanmıyorum, adam sendecilik ve duyarsızlık söz konusu bence.

 

Lütfen kimse de bana kıraldan çok kıralcı olduğumu söylemesin, buranın bir üyesiyim ve her konu hakkında adabıyla yazma hakkına sahibim kişisel düşüncelerimi. Bu ne samimiyetsizliktir yahu ? Bu gidişle sayı yetersiz kalırsa kitap basılamayacak, elli kişiyi bulmamız gerekiyor toplamda. Biraz nesnel sosyal sorumluluk gösterelim lütfen, burası bizim, eser de bizim olacak.

 

Saygılarımla,

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Antoloji 4 başlıklı yazı MCU :) tarafından 28.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.