Kıymetli dostlar
              Dünya  insanoğluna çok albenili gözüküyor.Göz alıcı albeniye aldananlar kendini dünyanın binbir türlü cilvesi içerisinde kaybediyor.Bu kaybetme bazen yaşadığı herhangi bir olay karşısında irkilmesini sağlıyor.Bazende bocalaya bocalaya fani alemden baki aleme göç ediyor.
              Sonsuz hayatta rahat olmak için Rabbimizin bizlere sunduğu zamanı çok güzel kullanmalı (Ehli tasavvuf şöyle der:Zaman keskin bir kılıca benzer sen onu kullanamazsan o seni keser)verdiği nimetlere sabah akşam şükretmeliliyiz
 Değerli dostlar
               Zaman geçti mi dünyaları versen geri getiremezsin.Bu yüzden içinde bulunduğumuz anı ahlaklı dolu dolu yaşamalıyız.Şöyle bir an duralım. Nefes alıp veremesek olay bitti.Verdiğimiz nefesi alamasak yine bu alemden   göç ederiz.Bu yüzden Rabbimize çok şükredelim.
               Çevremize çevremizdeki insanlara bir bakalım,  Huzur evlerini,hastane odalarını,çocuk yuvalarını gezelim ibret alalım.Çevremizdeki yaşlıların hayat tecrübelerinden faydalanalım.Albenili dünyada kendimizi kaybetmeyelim.Çiçek olup etrafımıza güzel koku yayalım,Bilgi şelalesi olup çorak beyinleri sulayalım.
                Zaman geçiyor.
                                       Durmayalım 
                                                         Duraklamayalım
                                                                                   Albenili dünyada 
                                                                                                              boğulmayalım.
                                                                                                                          Mum gibi kendi etrafımızı değil
                                                                                                                                                                   Güneş gibi heryeri
                                                                                                                                                                                          ışıklandırmak için çalışalım
Ölçülü ,dengeli,seviyeli,vakarlı duruşumuz olsun.Tutarlı,sağlam kaynaklı, tatlı bir üslubumuz  olsun.Söylediğimiz sözün arkasında duracak yürek,cehaleti devirecek bilek,albenili dünyada kulaç atacak mert özellikler bizde olursa boğulmak üzere olan kardeşlerimizi kurtarabiliriz.Gelişen teknolojiyi çok iyi okuyup faydalı işlerde kullanırsak,geçen zamanı harcamasını öğrenirsek ilerleriz.Yerimizde saymayız.
                                                                                                      Hem biz hem toplum kazanır.
                                                                                                               İlyas DOĞRU
                                                                                                                      KARS

( Albenili Dünya başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 13.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.