Tarihten Gelen Husumet Ve Yüz Yıllık Plan


yıl 1920 Ekim ayı Paris Barış Konferansı’na sunulmak üzere Thomas W. Wilson,Türkiye’nin parçalanmasını öngören bir harita hazırladı. bu haritaya göre Türkiye’nin Kuzeydoğusu’nda Ermenistan, Güneydoğu’sunda Kürdistan devleti vardı. Atatürk’ün önderliğinde verilen Kurtuluş Savaşı ve sonunda kurulan bağımsız Türkiye Cumhuriyeti Devleti bu planı bozdu.1920 den, 26 temmuz 2006 yılına kadar ki gecen bu zaman diliminde hazırlanan bu harita cantada bekletilerek gelen tüm başkanlara gösterildi. 26 Temmuz 2006 yılında George W. Bush tarafından bu harita cantadan çıkartılarak yeniden masaya sürüldü. önce İsrail Başbakanı Ehud Olmert’le Kudüs’te görüşüldü.görüşmeyi yapanda o dönemin ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice.Rice çantasından cıkan harita 1920 de cizilen haritanın aynısı idi sadece farklı olan isim değişikliği idi. Adı "BOP projesi" idi ve zamanının geldiğini söylüyordu. Türkiye ile birlikte İran, Irak ve Suriye’yi de kapsayan Kürdistan projesi uygulamaya kondu.Başkan Bush döneminde,Bölücü terör örgütü PKK, Barzani’nin himayesiyle Kandil’e yerleştirildi. Silah ve lojistik destek sağladı.bizzat da bu yardımlar kanıtlandı. Karadan operasyon yapan Türk Silahlı Kuvvetleri’nin önü kesildi. Barack Obama göreve geldi,Takip cantası her başkana sunuldugu gibi obamaya da sunuldu ve kendisine denildi ki senden önceki başkan bu haritanın ırak ayağında kalan kısmını tamamladı, diğer ayakların temelini atmak senin elinde denildi.Bundan dolayı, Kandil yine korundu ve kollandı. Obama da işe kalan yerden başlayarak Suriye’nin kuzeyinden Kürdistan’ın ikinci parçasını koparma gayretleri içerisine girerek Beşşar Esad’ı hedef aldı.Oynanan filmde figüran rolü verilen Türkiye bataklığa itildi. Burada Önemli olan ABD planının işlemesiydi, ve plan uygulamaya konuldugu şekilde devam etmektedir...ABD’nin Ankara Büyükelçisi Francis Ricciardone diyor ki:Başkan değişiyor ama strateji hiç değişmiyor.İşte yüz yıllık plan bu. bakalım Obama bu yüz yıllık planın kendisine düşen görevi yerine getirebilecek mi?..

( Tarihten Gelen Husumet Ve Yüz Yıllık Plan başlıklı yazı ziya-bekar tarafından 28.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.