Asya kıtasın da ceylanlar sürüler halinde gezerken sevgi dolu bakışları olan ceylan ile iri gözleri ve toprak rengine benzeyen başka bir ceylan kendi aralarında sohbet etmeye başlarlar.
Sevgiyle çok tatlı bakan ceylan konuşmasına şöyle başlar.Ben her gün düzenli sporumu yaparım.Yediğim otlara çok dikkat ederim.Çevremde yardıma muhtaç hayvanlar var ise onlara yardım ederim... Deyip sözünü tamamlayınca toprak rengine benzeyen diğer ceylan söze şöyle başlar.
Benim en önemli özelliğim bir arkadaşım konuşmaya başladığında onun sözünü kesinlikle bölmem.Sözünü bitirmesini sabırla beklerim.Sözü bitincede söz hakkı ister söze başlarım.Sevgiyle bakan ceylan arkadaşının  sözü bitince şöyle der :Evet ben konuşurken fark ettim.Sözümü sabırla bölmeden dinledin.Seni tebrik ederim arkadaşım der.
Toprak rengine benzeyen ceylan arkadaşının bu iltifatları karşısında çok mutlu olur  ve arkadaşına teşekkür eder.Sözünü şu cümlelerle sürdürür.Benim görevim sürüler halinde  otlayan arkadaşlarıma bekçilik yapıp onların güvenliğini sağlamaktır der.Bu görevi güzel yürütebilmem için  ,Afrikadan,Suudi Arabistandan spordan anlayan,çevre güvenliğini sağlama konusunda uzman olan boynuzları yay biçiminde olan birer tane ceylan arkadaşımın beni eğitmesi için telefon görüşmesi yaptım der.
,Afrika ve Arabistandaki uzman ceylanlar telefon görüşmemizde bana bir çağrıda bulundular.Seni eğitmemiz için oraya gelmemiz gerekiyor.Gelmeden önce seni tele konferans (Karşılıklı görüntülü konuşma)yöntemini kullanarak görmemiz gerekiyor derler.Rengi toprak rengine benzeyen ceylanda cevabında hemen görüşelim der..Ceylanlardan oluşan arkadaşlarnın da yardımı ile Türkiyeden görüntülü konuşma sistemini getirmesi için  dünyanın en büyük  ve hızlı koşan kuşu olan Deve kuşundan yardım isterler.
Deve kuşuda  yardım etmeyi çok sevdiği için bu teklifi karşılıksız kabul eder.Yanına gerekli yiyeceklerini alarak Türkiye ye doğru yola çıkar... 
                                                                                                   İlyas 




                         

                                                                             DOĞRU



                                                                                                            KARS
( Ceylanın Deve Kuşundan İsteği 1 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 29.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.