Dalgıç elbiselerini giyen zurafa ve karınca Hint okyanusuna dalarlar.Yaklaşık 250 m derinine inerler.Boru hattını döşeyecek olan ekibin başında Elektrik balığı vardır.Elektrik balığı Avusturalya kıtasından başlayan Türkiye kadar gidecek olan 14900km uzunluğundaki boru hattını 10 gün içerisinde bitirmeyi planlar.Aradan üç gün geçmiştir.Plan sorunsuz işlemektedir.
Elektirik balığı güvenliklerini sağlayan Dikenli Kırlangıca devamlı uyanık olma konusun da öğüt verir.Su uyur ama düşman uyumaz der.İşimizi titizlikle severek yaparsak başarı kendiliğinden gelir der.
Elektirik balığı Dikenli kırlangıca nasihat ettikten sonra denizin aydınlatılmasını sağlayan salyangoza da sahip olduğu enerjisini bilinçli kullanmasını söyler.Sahip olduğun güzellikleri güzel kullanmazsan ileride o güzelliklerini çok ararsın fakat bulamazsın der.
Elektirk balığın nasihati bitince yanlarına patronları zürafa ve karınca gelir.Elektirik balığından çalışmalar hakkında bilgi alırlar.Üç gün içerisinde 14900 km yolun 4900 km döşedik der.Şu anda tam Hint okyanusunun ortasında ve 250 m derinlikteyiz efendim der.Planımız on gündü der .Bir sorun yaşamz isek planlı ,özverili çalışmamız  sayesin de beş günde bitireceğiz der.
Bu habere çok sevinen zürafa ve karınca  teşekkür ederek Avusturalya kıtasına dönerler.
Zürafa ve karınca gemiye binerler.Gemide filler beklemektedir.Zürafayı karşılarında görünce ne zaman Türkiye ye döneceğiz derler.Boru hattının döşenmesin de bir sorun yaşanmazsa inşAllah üç gün sonra yola çıkacağız der.
Geminin toplantı salonuna geçen zurafa ve karınca fillerden bir yorgunluk kahvesi ister.Kahvelerini yudumlayan zurafa ve karınca projelerinin detayları hakkın da görüş alışverişinde bulunurlar.
Karınca zürafaya yakıt depolama tankları hazır mı diye sorar.Zürafa telekonferans (Görüntülü görüşme) yöntemi ile Bursa hayvanat bahçesindeki çoğrafya profösörü kardeş zürafaya bağlanır.
Yakıt tanklarının hazır olup olmadığını sorar.Profösör yakıt depolama tanklarının  yapımı mudanyada sahilde hızla devam ettiğini bir hafta sonra hazır olacağını söyler.
Bu güzel haber karşısında rahatlayan zurafa ve karınca çok sevinirler.Yaklaşık on gün içerisinde bir sorun yaşanmazsa deniz suyundan elde edilen yakıtın Türkiyeye doğru yol alacağını söylerler.
Hava güzel olduğundan serinlemek için zurafa ile karınca  filleri de  yanına alarak gemiden inerler.Serinlemek için denize girerler...
İlyas DOĞRU/KARS

( Zürafa Dünya Turunda 8 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 7.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.