Makale / Eğitim Makaleleri

Eklenme Tarihi : 19.01.2013
Okunma Sayısı : 1928
Yorum Sayısı : 0
BAŞARILI OLMANIN KISA YOLLARI...
 
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

TANIDIKLARINIZIN SAYISIN ARTIRIN;NE KADAR YAŞARSANIZ YAŞAYIN, ÇOK İNSAN TANIMAK BİRİNCİ HEDEFİNİZ OLSUN. BAZEN ZARARLARI ÇOK OLSA DA, UMMADIĞINIZ ANLARDA BU İNSANLARIN FAYDALI OLABİLECEĞİNİ UNUTMAYINIZ.

BİLGİLERİNİZİ ARTIRIN;CAHİL İNSAN KORKAK OLUR, BİLGİLİ İNSAN HER HANGİ BİR OLAY ANINDA NE YAPACAĞINI BİLEN İNSANDIR. BU NEDENLE BİLGİNİZİ ARTIRMAYA BAKIN, HER TÜRLÜ GÜNLÜK+HAFTALIK+AYLIK GAZETE VE DERGİLERİ OKUYUN, RADYO+TV DİNLEYİP İZLEYEREK BİLGİNİZİ ARTIRIN. ÖZELLİKLE 1 MESLEĞİNİZ VARSA BAŞTA MESLEKİ KİTAPLAR OLMAK ÜZERE, DEĞİŞİK KİTAPLARI ANLAYARAK OKUYUN. KENDİNİZE AİT 1 KÜTÜPHANE KURUN, BUNUN FAYDASINI GÖRECEKSİNİZ...

PLAN YAPIN;HAYATTA BAŞARI KAZANMAK İSTİYORSANIZ GÜNLÜK+HAFTALIK+YILLIK PLAN YAPIN, BUNU UYGULAMAK İÇİN EFOR SARFEDİN. PLAN YAPMAK BEYNİNİZİN İYİ ÇALIŞMASINA YARDIMCI OLUR, BAŞARILI OLMANIN YOLLARINI BÖYLECE HAYATINIZIN İÇİNE SOKMUŞ OLURSUNUZ.

YABANCI DİL ÖĞRENME SAYINIZI ARTIRIN;MESLEĞİNİZDE BAŞARI SAĞLAMAK İSTİYORSANIZ YABANCI DİL ÖĞRENMEYE ÇALIŞIN, BUNUN SAYISINI ARTIRMAYA BAKIN. YAHUDİLERİN ÇOĞU BİR ÇOK DİLİ BİLİR, BU BİLGİLERİ İSE KİMSEYE SÖYLEMEZLER AMA İTHALAT VE İHRACAT VB.GİBİ İŞLERDE BAŞARI SAĞLAMALARININ EN BÜYÜK SIRRI BURADA YATAR. HER YAHUDİ EN AZ 10 YABANCI DİL BİLİR, 25 DİL BİLEN YAHUDİ VARDIR.

YETENEKLERİNİZİ ARTIRIN;GENÇ YAŞTA BİR ÇOK İŞE GİRİP ÇIKIN, BU SİZE BİR ÇOK KİŞİYİ TANIMANIZI SAĞLADIĞI GİBİ BİLGİ DÜZEYİNİZİ ARTIRMANIZA DA YOL AÇAR. BU BİLGİLER SİZE İYİ İŞ İMKANLARI TEMİN EDER, KENDİNİZE OLAN GÜVENİNİZİ ARTIRIR.

ŞÖHRETİNİZİ ARTIRIN;YUKARIDAKİ BİLGİLERİ UYGULAMAYA BAŞLADIKTAN SONRA, HER PLATFORMDA ŞÖHRETİNİZİ ARTIRMAYA BAKIN. ŞÖHRET PARA DEMEKTİR, BUNUN İÇİN GAZETE+DERGİ+RADYO+TV+WEB SİTESİ+BLOG VB.GİBİ YAYIN ARAÇLARINI KULLANMAKTAN KORKMAYINIZ.

SERVETİNİZİ ARTIRMAYA BAKIN;YUKARIDA Kİ UYGULAMALARI HAYATINIZA SOKTUĞUNUZ ANDAN SONRA ELİNİZE GEÇECEK PARALARI SERVET YAPMAYA YÖNELTİNİZ, ÖRNEĞİN EV+ARSA+TARLA+DÜKKAN+ARABA VB.GİBİ GAYRİ MENKULLERİ ELDE ETMEYE ÇALIŞIN.

ÇOK KONUŞUN;BİLGİ DÜZEYİNİZ ARTTIKÇA ÇOK KONUŞMAYA BAŞLARSINIZ, BANA KALIRSA ÇOK KONUŞUN AMA BOŞ KONUŞMAYIN. SİZİN KONUŞMALARINIZDAN KARŞINIZDAKİLER BİLGİ SAHİBİ OLMALI VE FAYDALANMALIDIR, LÜZUMSUZ KONUŞMALAR İNSANLARIN CANINI SIKAR. BİRAZ KONUŞTUKTAN SONRA, KARŞINIZDA Kİ İNSANLARINDA KONUŞMASINA FIRSAT VERİN.

ÜLKE ÜLKE SEYAHAT EDİN;ÇOK PARA KAZANDIKTAN SONRA ÖNCE KENDİ ÜLKENİZDE Kİ İL-İLÇE-KASABA VE KÖY'LERİ GEZİN, DAHA SONRA BUNU DİĞER ÜLKELER İÇİN DENEYİN. YIL DA 1 KEZ ÇEŞİTLİ GEZİLERE İŞTİRAK ETSENİZ BİLE ÖNEMLİ BİLGİLER ELDE EDECEĞİNİZİ UNUTMAYINIZ, SEYAHAT DAİMA YENİ ARKADAŞLAR-YENİ BİLGİLER. YENİ İŞ İMKANLARI DEMEKTİR, BU GEZİLERİ İŞİNİZLE BİRLEŞTİRDİĞİNİZDE ÖNEMLİ KAZANIMLAR ELDE EDECEĞİNİZ MUHAKKAKTIR.

DÜNYAYA FAKİR OLARAK GELMEK SİZİN SUÇUNUZ DEĞİLDİR AMA FAKİR OLARAK ÖLMEK SİZİN SUÇUNUZDUR.

( Başarılı Olmanın Kısa Yolları... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 19.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.